Teunioihin sopiva turvakaukalo?

Hei,

Onko Teutonia Rocky rattaisiin saatavissa jonkinlainen adapteri tms. jotta pyöräosaa voisi käyttää turvakaukalon kanssa? Ja jos on, niin minkä merkkinen pitää turvakaukalon olla että on yhteensopiva?

Rockyt pitäisi saada myös muuntumaan vauvakäyttöön, eli kantokassi tms. olisi kait hankittava. Kova vai pehmeä vai mitä suosittelet? Kevätvauva olisi tulossa.
 
Meillä on Teutonia Spirit X3, joihin kiinteästi asennettavan adapterin kanssa sopii Britax baby safe plus-kaukalo. Suosittelen!!! Kauppa- yms. pikkureissuilla tosi kätevä, ja vauvakin viihtyy, kun näkee ympärilleen. Ja kun nukahtaa autoon, ei tartte rattaisiin siirtoa varten herättää. Ja laiskat vanhemmat tykkää, kun ei tartte irrotella vöitä istuimista eestaas...
Meillä on vastaava adapteri myös Teutonian Solano-matkarattaisiinkin.
 
Meillä on Teutonia Funit ja olen kysynyt tätä asiaa Britaxilta. Vastaus oli, että Britax Baby Safe Plus sopii Teutonian vaunuihin, mutta molempiin tarvitaan joku lisäosa. Sain ohjeeksi mennä sekä kaukalon että vaunujen kanssa lähimmän jälleenmyyjän luo. Siellä kuulemma tietävät mikä adapteri sopii. Hinnasta ei ole tietoa, mut kätevältä kuulostaa ja meinaan hankkia jos ei älyttömän kallista ole.
 
Teutonia
Hei, löysin viestisi googlaillessani netissä. Olen juuri laittamassa myyntiin Teutonian adapteriosaa (jolla kiinnitetään turvakaukalo ratasosaan) ja ylimääräisenä on myös kiiltävän harmaa pehmeä Teutonia-kantokassi. Tämä ei taida olla osto- ja myyntipalsta, mutta seurailen viestiketjua jos ilmaiset kiinnostuksesi näitä kohtaan :)
 
En ole ap, mutta olisin kiinnostunut siitä adapterista. Mihin Teutonian malliin sopii, vai onko kaikkiin sama? Paljonko se maksaa uutena ja mitä pyydät käytetystä? Mistä päin olet? Voit laittaa viestiä
ksarva@luukku.com, jos haluat keskustella myymisestä.
 
Voisko joku selittää mitä tuo tarkottaa, tuleeko se adapteri+kaukalo siihen pelkkään runkoon kiinni vai laitetaanko se sen ratasosan päälle? Gracon matkarattaisiin kun saa siihen päälle kaukalon nostettua mutta ei se ole niin kauhean kätevä systeemi.
 
Käsittääkseni kaukalo tulee pelkkään runkoon kiinni adapterin avulla. Näin olen kerran käytännössä yhden äidin nähnyt kaukaloa kuljettavan ja häneltä kyselinkin mistä täällä päin saa adaptereita. Näytti kätevältä ja harkitsen itsekin sitä.
 

Yhteistyössä