Teutonian sadesuojasta kokemuksia!

  • Viestiketjun aloittaja Tammibaby
  • Ensimmäinen viesti
Tammibaby
Mä näin yksissä rattaissa Teutonia sadesuojan, sellaisen jossa läppä joka estää veden valumisen rattaisiin. Tää suoja on vaan aika tyyris 32e.
Mutta voisin harkita sen ostamista, koska meillä on Emmaljungan suoja ja se on surkee (mun mielestä).

Siis onko kellään kokemusta? :wave:
 
Meiltä löytyy kyseinen sadesuoja. Toisaalta se on ihan hyvä, toisaalta se muovinen läppä siinä on vähän kömpelö kun muovi on semmoista aika koppuraista. Ei ehkä ihan 30 euron arvoinen ostos.
 
mullakin on sellainen emmaljungan scootereissa. Ostin netistä muutamalla eurolla ja tykkään paljonkin. ei puhalla tuulet, eikä sada kasvoihin kun on se läppä alhaalla. suosittelen jos on rattaat kasvot menosuuntaan.
 
Mul on Timmyissä sadesuoja ja onhan se muuten ihan kiva kun suojaa kunnolla mut on vaan sen verran kankeeta se muovi etten ikinä jaksa ruveta taittele sitä siihen pussukkaan ja niimpä se sit lojuu aina auton takakontissa. En tiennytkään et se on noin kallis ku sain sen kaupan päälle rattaat ostaessani.
 
myö
Ap tarkoittanet punaista tai mustaa kankaista teutonian suojaa? Meillä on se punainen, ja tykkään kovasti. Se suojaa rattaat kunnolla, työntösuunnasta riippumatta. Ja ei ole tylsän värinen! Tuo lippa kun taittuu kuomun päälle, niin siitä ei ole tihkusateessa haittaa, mutta kaatosateella se on hyvinkin tarpeen. Siitä en tiedä kuinka se pakkasella lumituiskussa käyttäytyy, kun ei sellasta keliä oo tänä talvena näkynyt. Ja suojan oma säilytyspussi on tarpeeksi iso, ei tarvii tehdä taikoja kuten sen kokomuovisen teutonian rattaiden mukana tulevan suojan kanssa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 14:05 Ansu-78 kirjoitti:
Mul on Timmyissä sadesuoja ja onhan se muuten ihan kiva kun suojaa kunnolla mut on vaan sen verran kankeeta se muovi etten ikinä jaksa ruveta taittele sitä siihen pussukkaan ja niimpä se sit lojuu aina auton takakontissa. En tiennytkään et se on noin kallis ku sain sen kaupan päälle rattaat ostaessani.
Niin sä tarkoitat sitä mikä tuli rattaiden mukana, mutta nyt kyse oli siitä suojasta jonka voi ostaa ja niitä on punaisia ja mustia. Itse ostin Stokkalta ja olen tosi tyytyväinen. sen teutonian oman kamalan koppuran heitin mäkeen.
 

Yhteistyössä