The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

Turisen täällä yksinäni :D Mulle tuli ripulitauti. Mahaa ei käännä, ei väännä tms yhtään mut pa*ka vaan lentää kunnon vesiripulina. Kiva. Toivottavasti menee nopeasti ohi et huomenna pääsen syömään kakkua :)
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 17.2.2013



kultsipallo.............20.................kp 85/28..........................yk 11
tuttikeiju...............22.................kp 78/28-35...................yk 11
jjennaa......................................kp 44/34..........................yk 8
miranenn...............23................kp 33/?....................yk 14/yv 3
Meri__...................19................kp 32/28..........................yk 3
Iia-Maria...................................kp 32/28-31....................yk 4



Lilja87...................26.................kp 29/30-44?.............TJOT/yk 6
Leonella................28.................kp 28/28-31....................yk 5
ralliruutu...............23.................kp 28/29..........................yk 5
Ansku-89.............23.................kp 28/31..........................yk 2



*Stiina..................24.................kp 19/25...........................yk 10
mommytobe?.......27.................kp 18/28-29........................yk 2
Lullaby89..............23.................kp 17/31-36...................yk 16
Fireweed..............23.................kp 12/27-30....................yk 4
Kali85...................28.................kp 11/30-34.......................yk 8
Henrietta-........... 26.................kp 10/34...........................yk 5



Fuksia...................27................kp 9/30-37.......................yk 3
Avianna.................25............... kp 7/27-100................yk 8/2v
slallu.....................25................kp 5/31-41....................yk 5
Fiinaliina...............23.................kp 3/33..........................yk 7
marjaana87..........25................kp 3/30-32....................yk 5



ODOTUKSEN ODOTTAJAT

Meri__.................DPO 17




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE

Hydrangea
Alexandra89
pantera
Enna_
maimai83
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
Esikoishaaveista plussanneet


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk 3
taru81 22.11.2012 yk 3
ensimmäinen 24.11 yk 2
niiu 23.11 yk4
Lemondrop 21.12. yk 1?
Dana 22.12 yk 17
Kali85 2.1.13 yk 6 (km)
miss_piggy 12.1.13 yk 8
buffy 15.1.13 yk 9
Vilijonkka 25.1.2013 yk 10
Luna85 1.2.2013 yk 10
Miuyy 1.2.2013 yk 4
pecanpie 6.2.2013 yk 2


 
Leonella Toi on tuttuu toi vesiripuli. Yhessä vaiheessa oli kokoajan. Laitoin kyl lääkkeitten syyks sen. Toivottavasti olo paranee pian :)

omaanapaa Oli mukava päivä kavereiden kanssa pitkästä aikaa. Katottii yhtä sarjaa kuus jaksoo putkeen, tehtiin ruokaa ja höpöteltiin. Kotiin ku tulin ni mies oli ollu reipas ja laittanu tiskit :) pikkujuttu mut tuli hyvä mieli :) Tissit ja selkä on ollu jo viikon kipeenä ja lämmöt 36,8-37.1.. Varmaan johtuu teroista. Pari viikkoo sit oli viel lämmöt 36.2 mikä oli tosi outoa. Jotenki vaikee uskoo et olis kuitenkaa ovuloinu, ku siel ultras ei mitää näkyny.. Torstaina otin viikan terolutin. Tänää ootin menkkoja jo alkavaks. Yleensä toisena tai kolmantena päivänä viimeisestä alkanu. Tulis jo perkele et sais napsii pienii vaaleenpunaisia pillereitä :D :heart:
 
Ihanaa viikonloppua!

Hiljaista näyttänyt täällä olevan, kaikki ilmeisestikin viettämässä kiireistä viikonloppua. :)

Jokos kärkijoukko on testaillu? Ansku? ralliruutu? Leonella? Lilja? Iia-Maria? Meri? Entäs missäs, kultsipallo ja tuttikeiju?
 
Mulla kierto hieman venähtää, eli nyt on dpo 8 joten en viitti testailla. Ens lauantaina sitte teen sen plussatestin ;)

Ripulointi on onneksi loppunut, tiedä sitten että mistä se johtui, ehkä kurkkupastilleista mitä eilee söin.
 
Miuyy ja pecanpie onnea hurjasti <3 En ole varma olinko Miuyyta onnittellut jo aiemmin. Ajattelin pikaisesti tulla katsomaan plussaajien nimet. Toivottavasti Fiinaliina tällä kertaa olis sun vuoro saada myöskin plussa <3 SItten tulikin taas haikee olo kun tietää ettei kunno yritystä itellä tällä hetkellä. Eilen laitettiin siskon tytön vaatteita kirpulle ja voi, kun ne 50cm vaateet on pienii. Ja miten ne oli sille isoi ku se sairaasta kotiin tuli. Eipä tuo tyttö vieläkään iso ole, ku vaatteet 62 tällä hetkellä ja ikää tului toissa päivänä sen 9kk <3 Onneka saan nauttia tuosta pikkuihanuudesta täällä kotona.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Heippa kyllä on ihmee vähän "tapahtunut" täällä vkl:n aikana! Tyhmää toi yksinpuhelu leonella vai mitä :b itse olin viikonlopun vanhemmillani ja appivanhemmilla eli taas on sukuloitu tälle kuulle. En oo ehtinyt testailee ja jotenkin uskoisin ettei olisi aihettakaan mutta toisaalta herättelen pieniä toiveita kun on ollut kuvottavaa oloa, oksennus tullut suuhun, jotku hajut ällöttää ja rytmihäiriöt? ! Ihan uus juttu.. noh tavoitteena testailla vasta ke. Mut voi olla et tänää tai huomen kun niitä testejä siel kaapis on..
 
Olen vahingossa taukoillut täältä kaksplussan foorumilta ja en voi muuta sanoa, kuin että hyvää on tehnyt :) Vauvaprojektista aiheutunut stressi on pienentynyt huomattavasti ja olen jotenkin paremmalla tuulella. Tän kierron aikana olen pistäytynyt täällä kahdesti ja sulkenut sivun aika nopeasti - olen sellainen, etten siedä hössötystä lähes yhtään. Älkää pahoittako mieltänne kuitenkaan :) Minä vaan olen sellainen, etten ihan täysin ymmärrä jatkuvaa testailua ja jossittelua tärpeistä ym. vaikka ihastelenkin monien toiveikkuutta samaan aikaan.

Täällä on sellainen tilanne, että bongasin oviksen ensimmäistä kertaa kahteen kuukauteen kp 15 ja nyton meneillään kp 27. Tyypillisiä menkkaoireita oli kp 24 niinkuin yleensäkin, mutta nyt ne ovat puuttuneet. Nivusia särkee jatkuvasti istuessa ja rinnat on hellänä, mitä ne ei normaalisti ole tähän aikaan kuusta. Silti en toivo liikoja etten taas tule pettymään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Mä olen tämän kierron aikana tajunnut et ei sitä stressaamalla raskaudu. Gynelä käynti auttoi kyllä myös, pitäis kaikki olla kunnossa, tokikaan ihna kaikkea nyt ei ole katsottu. Mut kyllä stressi väheni :) Ja mä todella olen päättänyt että tästä kierrosta raskaudun :D Kaikenlaisia "oireita" on mut äääh en mä niihin usko. Tossa pari päivää sitten tossa alapäässä, jossakin emätin-häpyluu seutuvilla oli omituinen tunne, ei suoranaisesti sattunut mut tuntui inhottavalta. Olo on turvonnut, tissit tursuaa rintsikoista ku eivät mukamas meinaa päälle mahtua. eilee väsytti ja illalla oli ripuli. En ole sen enempää oireita kyttäillyt tms mut noi nyt on tullu tässä niin selvästi vastaan et en ole voinut olla huomaamatta. Nyt siis dpo 8 laskettuna keskimmäisestä ovisplussapäivästä. Meinasin et en tee sitä r-testiä ennen ku lauantaina, siihne mennessä on menkat alkaneet jos on alkaakseen.
 
Maimai kiva kuulla sinust. Ja kiitos tsempeistä:heart:
Ihan ei päästä tulevana kesänä piitsille kastelemaan pikkusen jalkoja, mut ehkä sit sitä seuraavana ja sulla on onneksi Olivia :)
Mites teidän yhteiselo on siellä alkanut rullaamaan?
 
Heissan!:wave:

Mahtuisiko tänne mukaan höpisemään yksi kuumeilija? Viikonlopun aikana olen vähän selaillut läpi teidän keskusttelua ja oikein mukavalta porukalta vaikuttaa =)

Itsellekin varmasti tekisi hyvää päästä jutustelemaan jonkun muun kuin oman miekkosen kanssa (parka joutuu kuuntelemaan vauvakuume -juttujani usein.. :p ). Valitettavasti ihankaikki termit, lyhenteet ja niksit ei ole vielä hallussa, mutta enköhän minä teiltä tärkeimmät vielä opi! =)

Yritys on siis alkanut vasta helmikuussa, kun vika rengas piti heittää pois. Eli tänään olisi kp 13 ja yk1! Mulla on vähän sellainen olo, ettei ihan heti nappaa,sillä mun siskolla ja äidillä kesti raskautua pitkään. :( Lisäksi olen itse syönyt pillereitä+käyttänyt rengasta yli 12vuotta... Mutta siksi päätettiinkin antaa vauvalle lupa tulla heti kun saatiin koulut pakettiin ja molemmille töitä =)

// Milam
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 18.2.2013



kultsipallo.............20.................kp 86/28..........................yk 11
tuttikeiju...............22.................kp 79/28-35...................yk 11
jjennaa......................................kp 45/34..........................yk 8
Meri__...................19................kp 33/28..........................yk 3
Iia-Maria...................................kp 33/28-31....................yk 4
Lilja87...................26.................kp 30/30-44?.............TJOT/yk 6



Leonella................28.................kp 29/28-31.....................yk 5
ralliruutu...............23.................kp 29/29..........................yk 5
Ansku-89.............23..................kp 29/31..........................yk 2
*Stiina..................24.................kp 20/25.........................yk 10



mommytobe?.........27.................kp 19/28-29........................yk 2
Lullaby89..............23.................kp 18/31-36.......................yk 16
Milam....................?..................kp 14/?.............................yk 1
Fireweed..............23.................kp 13/27-30........................yk 4
Kali85...................28.................kp 12/30-34.......................yk 8
Henrietta-........... 26..................kp 11/34...........................yk 5
Fuksia...................27................kp 10/30-37.......................yk 3



Avianna.................25............... kp 8/27-100..................yk 8/2v
slallu.....................25................kp 6/31-41.......................yk 5
Fiinaliina...............23.................kp 4/33............................yk 7
marjaana87...........25.................kp 4/30-32........................yk 5
miranenn...............23................kp 1/?....................yk 15/yv 3



ODOTUKSEN ODOTTAJAT

Meri__.................DPO 18




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE

Hydrangea
Alexandra89
pantera
Enna_
maimai83
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
Esikoishaaveista plussanneet


2012
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 (km)
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 (km)
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 (km)
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 (km)
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk 3
taru81 22.11.2012 yk 3
ensimmäinen 24.11 yk 2
niiu 23.11 yk 4
Lemondrop 21.12. yk 1?
Dana 22.12 yk 17

2013
Kali85 2.1.13 yk 6 (km)
miss_piggy 12.1.13 yk 8
buffy 15.1.13 yk 9
Vilijonkka 25.1.2013 yk 10
Luna85 1.2.2013 yk 10
Miuyy 1.2.2013 yk 4
pecanpie 6.2.2013 yk 2


 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Milam!

Ralliruutu olen huomannut saman, että kun vahingossakin jää muutamana päivänä käymättä täällä foorumilla, asia helpommin "unohtuu" tai jää taka-alalle mielessä ja sitten ne päivätkin vaan hurahtavat ohitse... Ja sulla alkaa olla kyllä jännät päivät jo käsillä :)

Mä oon jotenkin omituinen, kun kaikki muut tuntevat aina kaikkia oireita joka vaiheessa kiertoa (oviksesta, mahdollisesta raskaudesta jne..) ja mä en kyllä tunne ikinä mitään. No en varmaan toisaalta, ovis on tapahtunut niin harvoin mulla ja raskautta ei toistaiseksi koskaan, mutta en kyllä edes "osaa" etsiä ja tunnistella oireita tuolla tavalla.. Aina on joku paikka joka tapauksessa kipeänä tai särkee :D Ainoa minkä tunnen on menkat, niiden aikana kyllä sattuu ja särkee kunnolla.

Tänään aamulla pohdin sellaista, mitenkäs te muut pidempään yrittäneet, syöttekö te jotain raskausajan vitamiineja tms (niitähän suositellaan raskautta suunnitteleville jo)? Minä silloin joskus pari vuotta sitten ostin innokkaana kaikkia mahdollisia vitamiineja ja muita, joita suositeltiin raskautta yrittäville, mutta pikku hiljaa jäivät sitten pois kun ei vauvaa kuulunut. Olen syönyt sitten ihan normaaleita minisun-multivitamiineja, mutta eilen ostin kuitenkin saman valmistajan raskaus&imetys-vitamiinipurkin, vaikka kalliimpi se onkin. Joku toiveikkuus heräsi ilmeisesti alitajunnassa? Greippimehua kyllä lipittelen aika usein, siihen olen jo niin tottunut...
 
yk 15 here we come! Miul on maha taas nii kipee et oksettaa ja maha ihan löysällä.. yh.. oon kyl huomannu et yleensä kun menkat alkaa ni maha menee sekaisin, mut tää on jo iha hurjaa..

Fiinaliina vaihtelu virkistää :D

Avianna miul on läpi kierron jos jonkinlaista kramppii ja fiilistä. Mitää tolkkuu niistä ei kyl ota.. :D viime vuonna söin eriksee iha foolihappoa, nyt monivitamiinia.
 
Viimeksi muokattu:
Miranenn kiva et mä en ole ainoa jolla menkkojen alkaessa maha löysällä :D Yleensä ekan vuotopäivän maha on aivan sekasin ja ripuli lentää.

Mulla on outo olo. Yhä edelleen olen päättänyt että teen lauantaina sen plussatestin. Tai ehkä jo perjantaina :) Tänään on ollut koko vatsan alue jotenkin kipeä ja turvonnut ja aamulla kerra pulputti jotenkin omituisesti :D Ei sillee et suolessa olisi ilmakuplia mennyt mut jotenkin sellasia kuplia jossakin muualla. Tänään myös vessassa käydessä pyyhkiessä kohtuu "liukasta" vaikka mulla normaalisti on hyvin kuivat paikat. Vain oviksen aikana on minkäänlaista valkkaria havaittavissa. Ennen menkkoja ei minkäänlaista lisääntynyttä valkkaria. Jännittää.......
 
Miranenn olen myös miettinyt samaa. Mikä onhaan se juttu, mikä saa kuukautiset alkamaan? jos sama juttu vaikuttaa myös muualle elimistöön (suolistoon) ja näinollen laittaa sielläkin tavaran liikkeelle?

Mulla on rinnat kipeät. Näin kipeät ei ole koskaan olleet. Nännit ei niinkään mutta sivuilta. Ja päältä. Kai tää kuuluu raskausoireisiin, mä ku yhä edelleen meinaan plussata lauantaina. Tai ehkä jo perjantaina :)
 
Kiitokset tervetulo-toivotuksista! :)
Ja en maininnutkaan aikaisemmin mun ikää, oon siis 26v!

Jopas on jännää, kun koitan näin alkuun ihan ilman mitään testejä ovista tunnistaa.. Toisella puolella on vähän nippailua ja sänkypuuhat huvittaisi kovasti :D Aloinkin jo miettimään että jos ensi kiertoon sitten hommaisin vähän ovistestejä. Koitan olla luomatta itselleni paineita, mutta olishan se kiva tietää koska se ovis oikeasti on, tai ovuloinko edes aina?! Mistäs te olette testejä tilailleet? Onko jotain hyviä vinkkejä? :D

Leonella olisko siellä joku kyytiläinen matkassa pulputtamassa? :D Ainakin oireet kuulostaa lupaavilta! :) Ihanan rennosti maltat odottaa, musta tulee varmaan ainakin alkuun testien suur-kuluttaja :D

jjennaa kurjaa että kierto venyy, mutta ei plussaa pärähdä testiin. Toivottavasti gynellä käynnistä on jelppiä ja syy selviää pian. Jos vaikka olisitkin niitä joilla plussa vaan ei näy alussa testeillä? :)

Miranenn mulla kanssa mekkojen aikana maha muutenkin kuin menkkakrampeista kipeä. Tuntuu ettei suoli toimi ollenkaan tai sitten liikaa, tosi ikävää vielä siihen muiden oireiden päälle tuollaista.. Mutta tsemppiä, uusi kierto => uusi mahdollisuus! :) :hug:

Mua kans kiinnostaisi mitä vitamiineja ja muita tärppiä edistäviä olette syöneet / hyödyntäneet? Itse ajattelin ainakin pari, kolme kiertoa vaan kuunnella omaa kroppaa ja ehkä ovista testailla, ja sitten katsotaan myöhemmin, josko innostun noista greippimehuista ja vitamiineistä ;) Tietty pitää toivoa että ei tarvitsisi stressailla ja miettiä, vaan plussa tulisi jo suht nopsasti!
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Milam, mä olen todella himotestaaja itse ja viime kierrossa tein ekan testin vissii jo dpo 6 kohdalla :D Nyt päätin että mä maltan mieleni, sillä testaamisella vaan stressaa itseään. Odotan et menkat alkaa ajallaan ja jos ei ajallaan ala niin sitten testaan. En aikasemmin, niin monta pettymystä on tullut tässä yrityksen aikana.
 
Mä en tiedä että onko mulla vielä flunssanpoikasta olevinaan ku meinaa lämpöjä nostella yli 37 asteeseen. Vai johtuisko lämpöje nousu sittenkin jostakin muusta? Ei ole kipeä olo ollenkaan, väsyttää ja vähän viluttaa vaan mut sellanne olo et vois lähteä heittää vaikka tunnin kävelylenkin.
 
Milam niin kauan ku ei tätiä näy nii kaikki ok :) en tiiä onko toi tollanen ettei testeissä plussa näy nii kuin perinnöllistä sillä meijän äidillä oli silleen et kolme viimistä mun jälkeen plussattiin vasta rv8 tienoilla :) nohh.. toivottavasti huomenna selviää syy :)
 

Yhteistyössä