*The Esikoisesta Haaveilevat*

Mansikkatee minä kans aijon huomenna tai ylihuomenna tehä, mutta kyllä tuo sun plussa on niin plussa ku olla ja vaan voi niin en sano että sun enää tarttee testata :)

vitjat mun testistä katoo viivat! ei vielä, mä halun näyttää ukolle! :D

Talvicci :hug: halit menkoista.
 
Onnea Nibbler! oli jo aikakin! :heart: :heart: :flower: :flower:

Onnea myös Mansikkatee ! :heart: :flower: :flower:

nibbler, joko nyt uskot, että listaaja saa plussan? ;) :p meilläpä muuten alkaa olla päivittäjän paikka taas auki, pitää varmaan perustaa uus pino, kunhan siirryt tonne möhömassuihin! :)
 
voi ihanaa nibler sinä jos kuka oot vihdoin ansainnut tuon :heart:
ja onnittelut myös mansikkateelle :flower:

asty mä testailin niillä rfsun testeillä ja sain roskis haamun ja kunnon haamun ja raskaana olin. kannattaa testaa parinpäivän päästä uudelleen.. ei niissä viivan paikkaa pitäs olla olen niillä myös negan testannu ja silloin siihen ei tullut mitään!!!

vuodatusta hitto pyörin äskön vaan ircgalleriassa ja törmäilin sit sellaisiin äiteihin kellä alle vuoden ikäinen lapsi ja keskenään olivat keskustelleet.. : 20.11.2008 12:27 <hrf> onko mitään snadia
20.11.2008 12:28 <marsu007> kunpa ois.....huomenna tulee äippä rahat niin saa pameja

perkele että pistää vihaks tuollaiset.

).( tänne ei ihmeempää peiton heilutus ollaan nyt aloitettu ilman ehkäisyä. eka meidän piti odottaa ne yhdet luonnolliset menkat mutta päätettiin jatkaa jo nyt yritystä tuskin siitä mitään haittaakaan on.tyhmää vaan kun ei enään iloitse sit niin paljoa kun plussa piirtyy testiin ilon tilalle tulee pelko. aion kyllä sit vaatia kaikki maailman varhais ultrat ym. ettei taas kävis näin. eihän se toki sitä estä mutta saispahan tiedon jo ajoissa jos on jotain tapahtunu.. etusormi ihan kauheen kipee kun oon jäänyt koukkuun niihin hiton "huonepeleihin" missä pitää koko ajan hiirellä klikkailla :LOL:
 
nannakuu: tilasin mammaksin sivuilta herkkiä puikkotestejä... ne varmaa tulee tällä viikolla, niin sit ollaan taas viisaampia.
oireista voisin sanoa sen verran, että kp25 lähtien on navan alla ollut todella haalea viiva (en tiedä onko linea negra vai joku muu)... ihmetyttää vaan, voiko sellainen tulla muka jo niin aikaisin... :eek:
rinnat on myös tosi kipeet. Ennen ei oo jääny rintsikoista jälkiä tisseihin, nyt on ollu monena iltana ku liivit on ottanu pois... ja yks ilta saunassa kun tissit kutisi järjettömästi ja niitä hiukan raavin, niin tulivat täyteen pientä verenpurkaumaa... :eek:
 
asty toivottavasti se siitä vahvistuisi :heart: mulla taas ei ollut itsellään oikein oireita paitsi vessassa piti ravata koko ajan ja vähän myöhemmin tissit oli niin kipeet et hyvä et pysty edes nukkumaan. mä tein ite varmaan 4testiä ennen kuin uskoin asian todeks :) mut mä pidän peukut pystyssä tuu sit heti kertoo :)
 
Oikein paljon onnea nibbler (se eilinen plussapöly tais tehdä tehtävänsä, mnkä sulle lähetin ;)
Ja mansikkateelle myös oikein paljon onnea!!

asty toivottavasti saat paremman tuloksen ja siirryt muiden mukana möhisten puolelle :D

Niin, tulin vaan kurkkimaan kuin täällä menee :D :D

vauvis neiti 36+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
Onnea Nibbler! oli jo aikakin! :heart: :heart: :flower: :flower:

Onnea myös Mansikkatee ! :heart: :flower: :flower:

nibbler, joko nyt uskot, että listaaja saa plussan? ;) :p meilläpä muuten alkaa olla päivittäjän paikka taas auki, pitää varmaan perustaa uus pino, kunhan siirryt tonne möhömassuihin! :)
Minä voin alkaa päivittämään ellei kukaan muu halua tai kerkee :wave:
 
tch
WAU.... ONNEA NIBBLER :hug: :flower: :heart:
aivan mieletön uutinen, sinä jos joku ansaitsee plussan!!!! nyt kaikki tarrasukat ja liimat mukaan!!!

Täällähän on käyny oikein kuhina noiden plussien kanssa!!! asty,kyllä se siitä vahvistuu... me kaikki täällä puhistaan niitä plussatuulia niin ei voi olla vahvistumatta :whistle: !!!

mansikkatee,hurjat onnittelut myös sulle... sullahan pärähti todella vahva plussa :heart:

ON:Huonemma alkais sitten oviksen pongailu...jännää!!
Täytyy vielä tänään soittaa luovuttajalle että eihän vaan ole mitään erikoista tällä viikolla,toivotaan että hän on kokonaan minun käytettävissä =)
 
kiitos tch... itse kans toivon niin kovin... pelkään vaan että tipun pilvilinnoistani kohisten :/
meillä kans kiertoja suurinpiirtein saman verran ku Nibblerillä. Kyllä meidän aika on nyt, Nibbler :) :heart:
 
En pystyny olee kommentoimatta ku näin noi ilouutiset <3

Onnea Nibblerille ja Mansikkateelle selvistä viivoista <3 Ja Astylle peukkuja et vahvistuis :hug:

Mäkin haluun sinne aallonharjalle! Oon menossa kohti pohjia tällä hetkellä, mut jos joku hinais mut sinne ylös?! :LOL:
 
:LOL: ihana tuo mitäsnytin ketju! :heart: mut ei tuo oo plussa vielä, tässä voi käydä kahen päivän sisällä vaikka miten...

asty
voi toivottavasti sinunkin viiva alkais tummua :)

Suur kiitos kaikille onnitelijoille! mut mä en lähe tästä mihinkään ennenku the fat lady sings :D
 

Yhteistyössä