The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Eiköhän vielä jokupäivä jollakin järki nyrjähdä työpaikalla, alkaa pää nykimään raivokkaasti ja suusta ei tule muita sanoja kun pjooton, rellu, elli.. jota jatkaa vielä valkotakkisten järjestämässä kyydityksessäkin. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
:ROFLMAO::ROFLMAO:

Varmaan joku niistä hankkinut itelleen tikkataulun pehmustettuun selliin, jossa on meiän nimet ja pelaa sellasilla imukuppitikoilla sivupersooniensa kanssa matsia siitä ketä osuu keskelle otsaa:D
 
Osta, jos sulla on rahaa ja tykkäät niin osta.
Niin. Vaik ei siltä ehkä vaikutakaan mutta mulla on olevinaan asiassa ajatuksenpoikanen.
Nythän mä olen siis päihdekuntoutuksessa. Tulot on jokseenkin olemattomat mut niin on menotkin. En tartte rahaa kuin röökiin ja mitä ny joskus ostan kanttiinista vissyä ja leffamässyä. Vähästäkin rahasta siis tuppaa jäämään pikkuisen taskunpohjalle, josta aasinsillan kautta asiaan... tää kuntoutus ei kestä ikuisesti (toivottavasti) vaan täl hetkellä mulla on päätös syyskuun loppuun, jatkoa mietitään syyskuussa.
Kun tää päättyy ja jos mulla on joitain satasia taskunpohjalla niin se ei ole välttämättä hyvä juttu. Retkahdusvaara on suuri ja mitä enemmän on taskunpohjalla sitä kauemmin se kestää.
Mut jos mä investoin kelvollisiin soittimiin (ties vaikka joskus vielä alkaisin soittamaan) jotka ostan käytettynä sillä hintaa, että se ei enää putoa niin raha ei o taskunpohjalla polttamassa ja kynnys alkaa vaihtamaan kelpo soitinta rahaksi jaloviinan vuoksi on kumminkin hieman korkeampi kuin ottaa säästöseteli lompakosta.
Nythän mulla on täällä jo haittari, nailonkielinen skitta, just sovin kaupat siitä symbaalista ja hiljattain päivitin läppärinkin tälle vuosikymmenelle.
Vähäkin raha riittää uskomattomiin asioihin kun se kaikki ei me viinaan.
 
Niin. Vaik ei siltä ehkä vaikutakaan mutta mulla on olevinaan asiassa ajatuksenpoikanen.
Nythän mä olen siis päihdekuntoutuksessa. Tulot on jokseenkin olemattomat mut niin on menotkin. En tartte rahaa kuin röökiin ja mitä ny joskus ostan kanttiinista vissyä ja leffamässyä. Vähästäkin rahasta siis tuppaa jäämään pikkuisen taskunpohjalle, josta aasinsillan kautta asiaan... tää kuntoutus ei kestä ikuisesti (toivottavasti) vaan täl hetkellä mulla on päätös syyskuun loppuun, jatkoa mietitään syyskuussa.
Kun tää päättyy ja jos mulla on joitain satasia taskunpohjalla niin se ei ole välttämättä hyvä juttu. Retkahdusvaara on suuri ja mitä enemmän on taskunpohjalla sitä kauemmin se kestää.
Mut jos mä investoin kelvollisiin soittimiin (ties vaikka joskus vielä alkaisin soittamaan) jotka ostan käytettynä sillä hintaa, että se ei enää putoa niin raha ei o taskunpohjalla polttamassa ja kynnys alkaa vaihtamaan kelpo soitinta rahaksi jaloviinan vuoksi on kumminkin hieman korkeampi kuin ottaa säästöseteli lompakosta.
Nythän mulla on täällä jo haittari, nailonkielinen skitta, just sovin kaupat siitä symbaalista ja hiljattain päivitin läppärinkin tälle vuosikymmenelle.
Vähäkin raha riittää uskomattomiin asioihin kun se kaikki ei me viinaan.
Ja tuossahän sä kerroit jo ne syyt miksi ostat sen kitaran, mieti myös tuota ehdotusta minkä päätön antoi yömahastaan joka on kuulema käyttämättömänä hänen nurkissaan(y)
 
Ja tuossahän sä kerroit jo ne syyt miksi ostat sen kitaran, mieti myös tuota ehdotusta minkä päätön antoi yömahastaan joka on kuulema käyttämättömänä hänen nurkissaan(y)
En mä näe hänen viestejään.
Aikanaan kysyin ketkä tahtoo, että en kommentoi viestejään niin laitan ignolistalle. Ei kukaan heistä ole ilmoittanut toisinkaan.
Muutoin ignolistani on melko tyhjä, mitä ny Rättiksen joskus hetkeksi laitan jos en jaksa ihan jokaista kikkelinheilautusta kattella.
 
Voinhan mä käyttää sen yömahan vaikka saunanlämmitykseen. Stroganoff hautuu ja kohta lämpenee sauna. Eikä ole kylmäkään. o_O
Eiiii:eek:
Anna mulle, mulla olis sille niin paljon käyttöä:ROFLMAO::ROFLMAO::oops:
Kuin kauan sen strogin valmistukseen menee aikaa?
Mulla on kylmä, koska tuuletin puhaltaa vierellä ja söin jäätölöä...eikä ole saunaakaan minne vois mennä:cautious:
 

Yhteistyössä