The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Olen muuten ihmetellyt tuosta ajallaan tulemisesta, että miten se on mahollista että mitä enemmän ikää tulee sen tarkemmin ne alkaa..kun eikös sen pitäis mennä vähän niinku toisinpäin, tulla epäsäännöllisemmäkso_O
Kierukasta huolimatta itelläni on nykyään melkein klon tarkka kierto, onneks vuoto vähentyi ja kierukka toimii siltä osin hyvin..mutta olisin niiiin toivonut, että ne vuodot lakkais kokonaan(n)
No joo,siis mulla ainakin on ollut muutoksia,nyt puolen vuoden aikana tai vähän yli,menkat tulleet välllä ajallaan ja välillä taas myöhässä tai liian pian.
Siis välillä ollu pitkiä tai lyhyitä kiertoja ja sit taas normaaleja.

Hyvä kun sulla on vielä tasainen kierto.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hei hei, hehkuvaa heinäkuuta sullekin:)

Kesä se vaan etenee ja tarpeeks aikasin kun herää ylös niin pääsee aikasemmin töistäkin pois nauttimaan vesisateesta ja ukkosen kolinasta:D

Tuonne pisaroitten ja jylinöitten sekaan pitäs kohta lähteä roudaamaan yhtä yökyläläistä pärrineen:), veikkaan että tullee mielenkiintonen reissu(y)

Nyt jotain pikapöperöisten väsäämistä ja sitten let's menoilua:)
Ihanaa heinäkuun alkua sulle:)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Hei hei, hehkuvaa heinäkuuta sullekin:)

Kesä se vaan etenee ja tarpeeks aikasin kun herää ylös niin pääsee aikasemmin töistäkin pois nauttimaan vesisateesta ja ukkosen kolinasta:D

Tuonne pisaroitten ja jylinöitten sekaan pitäs kohta lähteä roudaamaan yhtä yökyläläistä pärrineen:), veikkaan että tullee mielenkiintonen reissu(y)

Nyt jotain pikapöperöisten väsäämistä ja sitten let's menoilua:)
Ihanaa heinäkuun alkua sulle:)
Moikkelis sinne. :)
Heinäkuussa jo ollaan,jee :)
Täällä hieman satoi vettä.
Ihanaa viikonalkua sinne.
 
Iltaa :coffee: Olipas päivä ja nälkäisenä alkoi migreeni. Eväät unohtui kotiin, ei kiva. Kotiin, lääkettä naamariin ja nukkumaan. Nyt koira istuu vieressä ja pummaa mun kahvia ja jäätelöä.
Tollaset päivät ei oo kivoja, mikä siinä oikein on että sitten kun aamu alkaa huonosti...menee koko loppu pvä samaan tyyliin persmäkeen(n)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Töistä tullessa pistäydyin lähikaupassa hakemassa jäätelöä. Olivat mokomat laittaneet jäätelöpaketit seinällä olevaan kaappiin ja alla on pakastinallas. Varpaisillani kurottauduin ja nippanappa sain paketin napattua. Sekin vielä.
 
Nyyh! M u n akustinen teräskielinen skittani oli jo myyty eilen. Pitänee kattella josko lähiaikoina tulis muita tärppejä.
Toisaalta mä kyl ihan ehdottomasti tarttisin Paiste 602 hihat-symbaalit 60-70-luvun vaihteesta. Rummunsoitosta ny vaan ei voi tulla mitään ilman semmoisia. Rumpujen hankintaa mä siirrän suosiolla tuonnemmaksi mutta toisaalta... eiks noi olis aikas nätit?


Nimim. liian vähän tilaa ja rahaa ja liian paljon kaikkea himottavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s ja Elena777

Yhteistyössä