The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

hmmm...outo unen pätkä jäi mieleen viime yöstä.Olin kaupassa ja juuri kun olin poistumasta sieltä niin kolmen naisen ja kahden miehen ryhmä tuli samalla kauppaan sisään,tunnistin välittömästi heidät kaikki,ja ohittaessani heidät nopeasti mennessäni ulos takaani kuului naurua ja joku huikkasi että "turhaan sä meiltä karkuun yrität mennä.Me tunnistettiin sut jo."KÄÄK:eek:olikohan tämä joku enneuni,vai mitä tämä oikein meinaa.:oops:
onkos muut muuten nähneet enneunia.:unsure:
 
Johan oli keittiöapulainen taas :unsure:
Hyppii ja juoksee tiskipöydällä,kävelee leikkuualustalle ja kun aikasee jääkaapin,niin menee sit jääkkaappiin. :unsure::D:LOL:
Niin ja nuolee paistinpannua :rolleyes::LOL:
Paras mahdollinen(y)
Aattelepa sitä jos ei siellä oliskaan semmosta kaveria. Sitte joutus ihan ite kimpoileen pitkin tiskipöytiä ja roikkumaan jääkaapin ovessa.

Näillä keleillä siinä jo tulis hiki:cautious:
 
Kävin sängyllä ja suunnittelin uutta päikkärirundia, mutta kun en osaa nukkua kunnolla ilman että on etes jonkinsortin peittoa päällä ja polvien välissä niin laitoinpa sitten fiksuna naisena ohuempaa täkkiä suojakseni ja nyt sitten ihmettelen miksi mulla on niin kuuma/hiki...:notworthy:
 
Kävin sängyllä ja suunnittelin uutta päikkärirundia, mutta kun en osaa nukkua kunnolla ilman että on etes jonkinsortin peittoa päällä ja polvien välissä niin laitoinpa sitten fiksuna naisena ohuempaa täkkiä suojakseni ja nyt sitten ihmettelen miksi mulla on niin kuuma/hiki...:notworthy:
:ROFLMAO:, ihana! Ellusen oma päivätorkkuturnee:love:

Tähän aikaan mitn päikkäreitä:cautious:.
 
hmmm...outo unen pätkä jäi mieleen viime yöstä.Olin kaupassa ja juuri kun olin poistumasta sieltä niin kolmen naisen ja kahden miehen ryhmä tuli samalla kauppaan sisään,tunnistin välittömästi heidät kaikki,ja ohittaessani heidät nopeasti mennessäni ulos takaani kuului naurua ja joku huikkasi että "turhaan sä meiltä karkuun yrität mennä.Me tunnistettiin sut jo."KÄÄK:eek:olikohan tämä joku enneuni,vai mitä tämä oikein meinaa.:oops:
onkos muut muuten nähneet enneunia.:unsure:
Näin unta että minä ja siskoni seisoimme haudalla ja itkimme. Patin viikon päästä isäni kuoli. Mulla on valokuva missä seisomme haudalla juuri kuin siinä unessa.
 
hmmm...outo unen pätkä jäi mieleen viime yöstä.Olin kaupassa ja juuri kun olin poistumasta sieltä niin kolmen naisen ja kahden miehen ryhmä tuli samalla kauppaan sisään,tunnistin välittömästi heidät kaikki,ja ohittaessani heidät nopeasti mennessäni ulos takaani kuului naurua ja joku huikkasi että "turhaan sä meiltä karkuun yrität mennä.Me tunnistettiin sut jo."KÄÄK:eek:olikohan tämä joku enneuni,vai mitä tämä oikein meinaa.:oops:
onkos muut muuten nähneet enneunia.:unsure:
Mulla on ollut ihan erikoisia juttuja elämässä, unia ja ennakoivia ajatuksia, MUTTA arvaahan alanko kertomaan niistä täällä kun tiiän jo kenen kasvoille tulee aurinkoinen hymy ja saan erittäin nauravaisen vastapalloon kommentin häneltä asian tiimoilta, jos alan kertomaan mittää:D:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
hmmm...outo unen pätkä jäi mieleen viime yöstä.Olin kaupassa ja juuri kun olin poistumasta sieltä niin kolmen naisen ja kahden miehen ryhmä tuli samalla kauppaan sisään,tunnistin välittömästi heidät kaikki,ja ohittaessani heidät nopeasti mennessäni ulos takaani kuului naurua ja joku huikkasi että "turhaan sä meiltä karkuun yrität mennä.Me tunnistettiin sut jo."KÄÄK:eek:olikohan tämä joku enneuni,vai mitä tämä oikein meinaa.:oops:
onkos muut muuten nähneet enneunia.:unsure:
Joo, on mulla ollu enneunia. Esim.semmosia tosi tarkkoja täynnä yksityiskohtia olevia tilanteita repliikkeineen mitkä ovat sitten tovin päästä toteutuneetkin!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä