The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kisu mitään novelleja oo kirjotellut, vähän vaan halus maalailla mun seiniä:rolleyes:...ja siitä on reginat kaukana:X3:
Ni! Tyrkkäis ihavvarmasti johonki kohtaan kuiteski jotain stanallisia säkeitä kun kummatki astuis maalipäniköihin ja ruiskittas maalia sinnejatänne ja taatusti tonnekin ja kaikki olis yhtä bodypaintingiä :rolleyes::ROFLMAO::barefoot:
 
Viimeksi muokattu:
Täsähämmäää tassuttelen paikat lämpim....ei nuin voi sanoa enkä sanokaan*vetelee sanat r- pakilla*!! Vaan että kiitos kysymästä*niiaa*, tarkenee ja hjuvin smörrailen:)

Mites kepsukka:)? Kaikki hyvin ja vähän paremminkin?
Kaik on kakkaa mikä ei ole pissaa, tälleen lapsiturvallinen versio.

Kesäreissuja ollut, mitkä ollu kivoja vaihteluita ankeeseen arkeen :D

Ihana siistitty versio tuli viestistäsi kun oikein keskityit :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Kaik on kakkaa mikä ei ole pissaa, tälleen lapsiturvallinen versio.

Kesäreissuja ollut, mitkä ollu kivoja vaihteluita ankeeseen arkeen :D

Ihana siistitty versio tuli viestistäsi kun oikein keskityit :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Soon aina hyvästä että suolisto toimii(y)

Muuten, on niin totta että pikkunenki maisemanvaihdos tuo eloon virtaa ja potkua:). Jaksaa sitten sitä perushuttuakin.

Keskittyminen on mun...jonkunmones nimeni:oops::D
 
Voi vi**u,perk*el* tätä mun kättä.
Leikkasin yhden ruusun kukan maljakkoon saksilla ja toi helevatan hermo meinas jumittaa ja etusormi jäähä koukkuun. Tuntu imakasti.
Sain onneksi sormen suoraksi kun lopetin saksimisen heti ja vedin sormen suoraksi. :unsure:;):(:confused:
 
Voi vi**u,perk*el* tätä mun kättä.
Leikkasin yhden ruusun kukan maljakkoon saksilla ja toi helevatan hermo meinas jumittaa ja etusormi jäähä koukkuun. Tuntu imakasti.
Sain onneksi sormen suoraksi kun lopetin saksimisen heti ja vedin sormen suoraksi. :unsure:;):(:confused:
Jestas sentään! Siis niinku lukkiutuuko se, kramppaa?
Kuulostaa äärimmäisen ilkeältä vaivalta kyllä. Koetahan sisseillä siellä*halaa varovasti*
 
Jestas sentään! Siis niinku lukkiutuuko se, kramppaa?
Kuulostaa äärimmäisen ilkeältä vaivalta kyllä. Koetahan sisseillä siellä*halaa varovasti*
Ei oo aiemmin ihan tuolla tavalla hermo jumittanut/ lukkiuttunut ja vetänyt sormee koukkuun. Mutta joskus/ viime aikoina kun oon tehnyt jotain missä tarviaa puristusvoimaa,niin on sattunut tuohon hermoon.
Nyt oli aika paha :unsure:o_Oo_O
Pakko varoo mitä tekee tolla kädellä :confused:
 
Ei oo aiemmin ihan tuolla tavalla hermo jumittanut/ lukkiuttunut ja vetänyt sormee koukkuun. Mutta joskus/ viime aikoina kun oon tehnyt jotain missä tarviaa puristusvoimaa,niin on sattunut tuohon hermoon.
Nyt oli aika paha :unsure:o_Oo_O
Pakko varoo mitä tekee tolla kädellä :confused:
Voin vain hyvin huonosti kuvitella tuota kipuilua mutta jo tilanteen lukeminen teki huonoa.
Sisukkuutta sulta kysytään nyt. Toivottavasti olis paljon helpompia päiviä ennen elokuun loppua...
 

Yhteistyössä