The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Tuotatuota...
Yhdessäasuminen ja avioliitto ovat asioita jotka vaikuttavat esim. asumis- ja toimeentulotukiin.
En ihan heti keksi miten avioliitto vaikuttaisi ulosottoon. Paitsi siten, että yhteistä omaisuutta ei passaa olla. Mut ei kai semmoista teillä ole nytkään, koska ulosottomieshän olisi sen jo vienyt jos olisi voinut?
Varmassa vara parempi!

Mun mielestä jos se, että miehellä ylipäätään on ne velat, on väärin. En hippuakaan luota etteivätkö ne keksisi jotain katalaa tapaa viedä munkin rahat.
 
Tuoksuu ihan sairaan hyvälle!

Uunissa on reilu kilo porsaan palapaistia seuranaan tuoreita juureksia ja sipulia. Piiiiiiiiiitkään haudutettua kotiruokaa tulossa. Se on ollut siellä jo pari tuntia ja joskus kasin maissa syödään.

Ihan oikeaa ruokaa eikä mitään pitsapöpöeröä tai kiireellä mikrotettua.
Ootte kyllä niin ansainnutkin tuon tuoksu- ja makuelämyksen :)

Sekä kotona olemisen:love:

Aattelepa vaan sitä hetkeä tuonnempana kun saatte omaan sänkyyn nukahtaa vierekkäinlähekkäinkainaloisina:love:...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ai nii. Radisson Blue-hotellin (Espoon Otarannassa) aamupalalle kasi plus. Suht perus, hifistelynä puristin millä saa itse puristaa appelsiinimehua ja valkohomejuusto plus viikunahillo mutta sit taas rehu/hedelmäpuolella oli mun mielestä vajetta edellisiin verrattuna. Enkä kyl tajua, miksi pitää aamiaishuoneeseen raahata halkoja. Ei kai ne japsituristitkaan pöllöjä ole. Tajuavat nekin että ne kuuluvat takkaan tai saunaan eikä tarjoilupöydälle. o_O
 

Yhteistyössä