The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Nyt pitää lähteä etsimään lapselle hyvää ja ergonomista koulutuolia.
Meillä hyvä ja ergonominen koulutuoli joustavan selkänojan sekä istuimensa ansiosta muuntuikin käytännössä tosi nopsasti - kuinka yllättävää :D - erikivaksi kiikustuoliksi eli siinä sujuvasti heijattiinhytkyttiin sillä seuraamuksella että selkänoja sanoi naps!

Suosittelen semmosta satulatuolia. Siinä pysyy ryhti hyvänä!nero_satulatuoli_musta_tuo.png joku tämmönen
 
Voi apuaaa mun kanssa:ROFLMAO:..!
Oikeesti ei kyllä naurata yhtään kun melkeestä itkettäänolottaahävettää...:barefoot::D

Kauppaanlähtöyritelmä vol.2!!

Eka meni ihan reisille:notworthy:...ulko-ovella olin kaatua kumoon ritolat haluavien farkkushortsien kanssa*ufopääkkönen*..kaikki tapahtui niin äkkiä:oops:..mulla ei oo kunnon vyötä vaan tässä on semmonen piiitkän seitinohuen huivin ja monta kertaa rullattujen vyötärökaistaleen tsydeemi:notworthy:....

No siis selviydyin autoon ja mun piti tuo yks pärrääjä hakee, kun soitti että sopis tulla, ja sitten meinasin vielä hajatelmissani mennä ko.paikan ohikin!!! Eli äkkijarrutusta ja oho! ja elokuvarenkailua ja kääntöä oikeelle...muttasiis kaikesta huolimatta tarkotus siis oli myös käydä kaupassa(y)

Kun kyrvasin tohon pihaan niin hokasin etten taijakaan olla kaupan pihassa:oops::ROFLMAO:



Pitäskö mennä päikkäreille:unsure:?
 
Voi apuaaa mun kanssa:ROFLMAO:..!
Oikeesti ei kyllä naurata yhtään kun melkeestä itkettäänolottaahävettää...:barefoot::D

Kauppaanlähtöyritelmä vol.2!!

Eka meni ihan reisille:notworthy:...ulko-ovella olin kaatua kumoon ritolat haluavien farkkushortsien kanssa*ufopääkkönen*..kaikki tapahtui niin äkkiä:oops:..mulla ei oo kunnon vyötä vaan tässä on semmonen piiitkän seitinohuen huivin ja monta kertaa rullattujen vyötärökaistaleen tsydeemi:notworthy:....

No siis selviydyin autoon ja mun piti tuo yks pärrääjä hakee, kun soitti että sopis tulla, ja sitten meinasin vielä hajatelmissani mennä ko.paikan ohikin!!! Eli äkkijarrutusta ja oho! ja elokuvarenkailua ja kääntöä oikeelle...muttasiis kaikesta huolimatta tarkotus siis oli myös käydä kaupassa(y)

Kun kyrvasin tohon pihaan niin hokasin etten taijakaan olla kaupan pihassa:oops::ROFLMAO:



Pitäskö mennä päikkäreille:unsure:?
Käy kaupassa ja nuku sitten päikkärit.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
r0s
Hirveä siivousvimma :eek: iski! Pitäiskö fillaroida pitkäripaiseen jotta sais kuohuvaa siivousjuomaksi?

Tosin mä en muista yhtään mitään fillarointisääntöjä. :ninja: Kaik täällä ajelevat tuolla kävely/pyörätiellä niin siellä vissiin munkin sit pitäisi? Kamalan monimutkaista ja vaikeaa. :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Hirveä siivousvimma :eek: iski! Pitäiskö fillaroida pitkäripaiseen jotta sais kuohuvaa siivousjuomaksi?

Tosin mä en muista yhtään mitään fillarointisääntöjä. :ninja: Kaik täällä ajelevat tuolla kävely/pyörätiellä niin siellä vissiin munkin sit pitäisi? Kamalan monimutkaista ja vaikeaa. :oops:
Hae janojuomaa. Täällä on niin kuuma että ei jaksa siivota. Aja kävelytiellä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Hirveä siivousvimma :eek: iski! Pitäiskö fillaroida pitkäripaiseen jotta sais kuohuvaa siivousjuomaksi?

Tosin mä en muista yhtään mitään fillarointisääntöjä. :ninja: Kaik täällä ajelevat tuolla kävely/pyörätiellä niin siellä vissiin munkin sit pitäisi? Kamalan monimutkaista ja vaikeaa. :oops:
Tuu mun luo tiskaamaan, saat tsihiä ja halauksia palkaksi:)

Hae janojuomaa. Täällä on niin kuuma että ei jaksa siivota. Aja kävelytiellä. :)
Tuota mäkin aattelin sanoa, panet mummot ja taatat väistämään ja annat palaa tukka putkella sekä helmat korvissa vaan(y)
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Ihana oli tulla kaupasta kotiin...olkkarin matot oli rullalla (kissa tykkää tehdä tunneleita niiden alla) ja töllö päällä (kissa tykkää halailla ja läpsiä kaukosäädintä)..onneks puhelimella ei ollut soitellut maksullisiin numeroihin tai Kiinaan:cautious:

Sellanen soma vintiö:love:
 
Ollapa riippumatossa:love:
(tosin hiukan veikkaan että ihan eka yrittämällä en siihen sujuvasti solahtaisi vaan mätkähtäisin taitavasti ohi:D..ja sittenkin jos sattuisin siihen pääsemään, niin olisin napakasti kiepautettuna pakettiin :D )

Tai laiturilla huljuttelemassa paljaita jarpasia:love:
...mieluummin ihan kokonaan vedessä ilakoimassa ilman rihman kiertämää..eli jossain huitsunnevadassa missä ei liikkuis erkkikään(y)

Mutta mäpä oonkin täsä:)
Mitäs siihen sanot?
 
Muistanko väärin vai eikös sinulla ollu isompikin kissa?
En nyt isommasta tiiä mutta jäi toisaalle asumaan kun ei ole tottunut kerroslatoihin ja pelkää täällä käytävistä kantautuvia ääniä iäkkäämpänä leidinä...mutta muistat juu oikein:p

Tää nykyinen neito rakastaa viettää kaiken aikansa kanssani, eli teeveetä katsellessa, nukkuessa, leikkiessä, ruokaa laittaessa, siivotessa (hän sotkee), suihkussa käydessä, vessareissuilla ja tiskatessa (istuu olkapäällä tai tiskipöydällä)...ihan oikeesti, olen totaalisen myyty ja kiedottu tuon kisuneitosen tassun ympärille:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
En nyt isommasta tiiä mutta jäi toisaalle asumaan kun ei ole tottunut kerroslatoihin ja pelkää täällä käytävistä kantautuvia ääniä iäkkäämpänä leidinä...mutta muistat juu oikein:p

Tää nykyinen neito rakastaa viettää kaiken aikansa kanssani, eli teeveetä katsellessa, nukkuessa, leikkiessä, ruokaa laittaessa, siivotessa (hän sotkee), suihkussa käydessä, vessareissuilla ja tiskatessa (istuu olkapäällä tai tiskipöydällä)...ihan oikeesti, olen totaalisen myyty ja kiedottu tuon kisuneitosen tassun ympärille:love:
Sit sinun pitää vaihtaa avattareen vähän pienemmän kissan kuva.
 

Yhteistyössä