The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää ja iso röyhtäys...
Masussa on itse tehtyä pitsaa ja pohjana käytetty tomaattimausteisia tortillalätkiä ja en enää ikinä tahdo syödä muunlaisia pizzoja:coffee::coffee:

Tää palsta on suoraansanottuna muuttunut ihan persläveksi harmaiden juttujen ansiosta ja koska en ole mikään takaoven hulda niin kieltämättä tekis mieli tehdä kisut ja häippästä.
Kyllähän mä palstailua olen tainnut aika paljon vähentääkin just noiden tonttujen takia, kun eivät raukat tajua miten imevät täältä kaiken ilon pois ja työntävät tilalle myrkkyjään...no joo, katellaan...
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Päivää ja iso röyhtäys...
ja koska en ole mikään takaoven hulda niin kieltämättä tekis mieli tehdä kisut ja häippästä.
...no joo, katellaan...
Tässä ketjussa ei kenenkään ole pakko olla.
Mutta täältä ei myöskään hätistellä pois ketään.
Jokainen saa olla ihan omana itsenään ja sillä hyvä.
Muutenhan tää ei voisi toimia.

Muu palsta tehköön mitä huvittaa.
 
Tässä ketjussa ei kenenkään ole pakko olla.
Mutta täältä ei myöskään hätistellä pois ketään.
Jokainen saa olla ihan omana itsenään ja sillä hyvä.
Muutenhan tää ei voisi toimia.

Muu palsta tehköön mitä huvittaa.
Kyll mää ton tiiän, mutku ilmapiiri alkaa olla ihan hanurista niin sitä miettii mitä järkee on tulla mestaan missä toivotaan kaikille koko ajan pahaa ja kisua lainaten ''pois huonoa'':notworthy:
 
Päivää ja iso röyhtäys...
Masussa on itse tehtyä pitsaa ja pohjana käytetty tomaattimausteisia tortillalätkiä ja en enää ikinä tahdo syödä muunlaisia pizzoja:coffee::coffee:

Tää palsta on suoraansanottuna muuttunut ihan persläveksi harmaiden juttujen ansiosta ja koska en ole mikään takaoven hulda niin kieltämättä tekis mieli tehdä kisut ja häippästä.
Kyllähän mä palstailua olen tainnut aika paljon vähentääkin just noiden tonttujen takia, kun eivät raukat tajua miten imevät täältä kaiken ilon pois ja työntävät tilalle myrkkyjään...no joo, katellaan...
joo, aika lailla hanurista on vaikka just meikäläisen haukkuminen onkin ollut jo jonkin aikaa unohdukissa

ehkä se pitää ajatella niin että aika aikaasa kutahi
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenta.
Eilen oli paskamainen päivä ja paskamainen yö jatkui. Kova hammaskipu joka säteilee ohimoon ja korvaan asti & hammas kosketusarka. Ja pientä lämpöä.
Klo 11.30 sain hammaslääkäri ajan
 

Yhteistyössä