The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mä lähden keittämään teetä:)...ja pikkusesti miettimään huomista viikon aloitusta..

Onneksi ipanapaset saavat nukkua piiiiitkään, siunattu syysloma(y)

Sitten kun sulla on unihiekat silmissä niin - nuku hyvin ja näe kauniita unia. Hyvää yötä:)*pus*
 
r0s
Heii!

Lähdin kotiinpäin työkämpiltä ja sit mentiin poikien kanssa metsään. Kostea, happipitoinen ilma helli tulehtuneita hengitysteitänni ja nyt on pali parempi olo. :)

Nii, eikä etikan-sipulin- ja chilinhuurut suppilovahveropikkelsiä tehdesäkään pahaksi olleet lain.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Tämäkin päivä meni katolla.
Helpoin katto.
Ainoa johon saa jätelavan alle ja pystyy lapioimaan katolta suoraan.
Huomenna sit huoh*** ei auta säkittää koska kamaa on luvassa jätelavallinen. Ei auta kuin kottikärryillä katolla ja pudottaa ainoaan mahdolliseen paikkaan ja sit lapioida kottarilla ja viedä ylämäkeä paikkaan johon lavan vielä saa.
Sama sonta pitää lapioida tuplasti!
Ja korvata! poistettu sora uudella vaikka sammal on juuriaan myöten kiinni katossa.

Täs urakassa ei ole mitään järkeä.

Parin vuoden päästä mä olen lapioimassa katolta pois sinne nyt ajettua soraa ja pyörittämässä uusia huoparullia paikalleen.

Kyllä mä raskastakin työtä siedän. Mut järjettömyyksiä mä en oikein siedä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Heii!

Lähdin kotiinpäin työkämpiltä ja sit mentiin poikien kanssa metsään. Kostea, happipitoinen ilma helli tulehtuneita hengitysteitänni ja nyt on pali parempi olo. :)

Nii, eikä etikan-sipulin- ja chilinhuurut suppilovahveropikkelsiä tehdesäkään pahaksi olleet lain.
ilmakehän happipitoisuus ei juurikaan vaihtele vaan on jokseenkin samanlainen koko ajan

noin 21%
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
r0s
ilmakehän happipitoisuus ei juurikaan vaihtele vaan on jokseenkin samanlainen koko ajan

noin 21%

No sanotaan nyt sit vaikka niin, että metsässä ei ole niin paljoa kivipölyä ja työkoneiden pakokaasuja kuin työpaikan hallissa. (korjasin siis ajatusvirheeni!)

Keuhkot ja limakalvot tykkäsivät. Mutten kyllä terveeksi vielä tullut. Nokka valuttaa yhä.
 
Viimeksi muokattu:
r0s
eipä se ajatus oikein kulje kun on pää räkää täynnä
Luitko sä hei siitä suomalaistyypistä joka aikoo alkaa kuivata suomalaista haukea ja kaupata sitä ulkomaille?

Mun on siitä saakka tehnyt mieli kuivakalaa ja juniorikin on lähdössä rapakon toiselle puolelle vasta ensi viikolla. Mistä mä nyt saan mieliteontaltuttajaherkkua? Sukaloin kuhaa, maustan sokerilla ja suolalla ja tungen hyötykasvikuivuriin? :confused:
 
Luitko sä hei siitä suomalaistyypistä joka aikoo alkaa kuivata suomalaista haukea ja kaupata sitä ulkomaille?

Mun on siitä saakka tehnyt mieli kuivakalaa ja juniorikin on lähdössä rapakon toiselle puolelle vasta ensi viikolla. Mistä mä nyt saan mieliteontaltuttajaherkkua? Sukaloin kuhaa, maustan sokerilla ja suolalla ja tungen hyötykasvikuivuriin? :confused:
joo luin, kalan kuivaaminenhan on ikivanha tapa

kuivaa mieluummin kylmäsavukaapissa mutta ilman savua
 

Yhteistyössä