The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Alkoi tekeen joku aika sitten mieli lihapiirakkaa nakilla että piti kaupassa kipaista. Eipä ole pitkä matka kun heti tien toisella puolella pikkukauppa.

Hyvä ja huono juttu toisinaan.
Joo mulla on kiinalainen, 2 turkkilaista, 2 normi kantisgrilliä, subi ja hese sekä 2-3 kahvilaa tuossa vieressä:eek:
+ muutama ruokakauppa vieressä..:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Joo mulla on kiinalainen, 2 turkkilaista, 2 normi kantisgrilliä, subi ja hese sekä 2-3 kahvilaa tuossa vieressä:eek:
+ muutama ruokakauppa vieressä..:oops:
Ainakin vaihtoehtoja löytyy :D

On ihan kaupan vieressäkin joku pitseria mistä saa tietty pitsoja ja kepua ja vissiin jotain grillijutskaa, salaatteja, hot wingssejä yms. Kerran pitsan hain, oli ihan hyvää ja paikkakin viihtyisän oloinen jos siellä joskus syö.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ärsyttävää muuten kirjoittaa kun tietsikka ei aina ota heti joitain kirjaimia :confused:
Aina jää jotain puuttuun tai sitten pitäisi kirjoittaa t-o-d-e-l-l-a hitaasti k-i-r-j-a-i-n rauhallisesti kerrallaan :cautious:

Ja kukas sillain nyt jaksaisi kirjoittaa kun menis puoli päivää yhteen viestiin o_O:D
 
Tost sukulaispojasta...

Ihan teini-iästä alkaen oli ongelmia koulun, viranomaisten ja äitinsä kanssa. Ja kaikkien muidenkin kanssa. Jos mä sanon narkkari niin en tarkoita satunnaista hupitupakan käyttäjää. Vaan siis narkkari joka on särkenyt äitinsä ja kaikkien läheistensä sydämen satoja kertoja aikoja sitten, vaikka onkin vasta noin nuori.

Katteettomia lupauksia on maailma täynnä, joten hän on hoitanut asian piilossa ja se paljastui vasta nyt, kun sekä lakki, että korkeakoulupaikka ovat varmistuneet.
Toi ompelee umpeen monien vuosien haavat ja kuivaa sadat kyyneleet. Äiti soittaessaan itki, mutta tällä kertaa ilosta.

Ja sen mä tiedän, että pojan äiti itkee ilosta koko loppuvuoden.

Vielä kun saatais isäukkoni lopettamaan pelaaminen ja minut lopettamaan ryyppääminen, niin kohta koko suku olis kelpo kansalaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Jähänz, täällä alkoi iltawillitysriekkujaiset joten mä lähden ja hilpasen...mukaan:D!

Jahka saan nuo hervottomat pölisijät nukkumaan, niin sitten taijan tovin ajan tehdä sutta ja sekundaa illanhämyssä eli kilkutella puikkoja ja tehdä neuleentynkää eteenpäin:)...tai mitä siitä ikinä nyt tuleekaan kun vetelen nyt hatusta tekelettä...

Muutaman päivän päästä korkataan muuten joulukuukin:)! Pikkasen rupee jo tippetappailuttamaan:love:....

Mutta - hyvää yötä sulle. Nuku hyvin ja näe kauniita unia:)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Iltaa ja terviiset Helsingistä
Näkykö Pukkia?
Itse asiassa näkyi:D
Ans mä arvaan, sää ryntäsit pehko suorana rapsuttelemaan ja taputtelemaan ja sen karvakorvaan höpisemään
Höpisette molemmat omianne, Joulupukki asuu Korvatunturilla ja sinne ei pääse ilman erikoislupaa koska se on rajavyöhykkeellä.
 
Päivää, viikonloppu tuli taas. Päivällä unohdin juoda kahvia töissä. o_O:coffee:
Iltaa:)

Mä kuuntelen hämilläni, kun taloyhtiön pariskunta huutaa taas toisilleen niiden asunnossa...tai oikeastaan se nainen huutaa, mies mutisee aina (johonkin väliin, missä uskaltaa tai kerkee) jotain epämääräistä mistä ei saa mitään selvääo_O
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Iltaa:)

Mä kuuntelen hämilläni, kun taloyhtiön pariskunta huutaa taas toisilleen niiden asunnossa...tai oikeastaan se nainen huutaa, mies mutisee aina (johonkin väliin, missä uskaltaa tai kerkee) jotain epämääräistä mistä ei saa mitään selvääo_O
Josko toi onkin niitten tavallista keskustelua:unsure:...
Kurjaa kyllä kun joutuu tahtomattaan olemaan mukana heijenkin elämässä (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Niin no onhan tosta kahvista väsätty jotain terveystutkimustakin että semmonen pikkumäärä ois hyvästäkin:)
Mutku maistuu ihan hapatukselle:unsure:

Miten ihmeessäkummassa mä oon joskus voinu kitata sitä ihan hervottomia määriä:confused:?!
Ei jummartaa.*pudistelee pääkköstään*
Tumma kahvi on hyvää :p:coffee: ja terrrveellistä. Sitä voipi hyvin juua pari kupillista päivässä mpeUCvc.gif
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Aqela
Niin no onhan tosta kahvista väsätty jotain terveystutkimustakin että semmonen pikkumäärä ois hyvästäkin:)
Mutku maistuu ihan hapatukselle:unsure:

Miten ihmeessäkummassa mä oon joskus voinu kitata sitä ihan hervottomia määriä:confused:?!
Ei jummartaa.*pudistelee pääkköstään*
Mä juon max 2 mukillista päivässä. Yleensä juon mukillisen päivässä.:p
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Mä meen kohta kuikuilemaan ton naapurin postiluukusta pyynnön, että se mies mutisis vastauksensa vähän kovempaa...tylsää kuunnella koko ajan tätä:''SINÄ SANOIT VIIME VIIKOLLA ETTÄ ME MENNÄÄN SINNE JA ME MENNÄÄN SINNE TÄNÄÄN!!'' ''ämmynmämmynmömmynmämmyyyy'' ''ME MENNÄÄN!!!'' ''mämmyyömmyy...möö'':X3::cautious:
 

Yhteistyössä