The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Aamupalantekeleellä, huomenia itekullennii:)

Sokerisuklaahepuleissaan olevat aivan liian yliöverienergiset ovat älämölöilyn kera hajaantuneet - kiits*huokaa* - ja mä yritän heräillä päivään.

Vois tuotanoinnii...ehken ois jatkossa viisautta jos vaikka....pääsiäinen oliskin joku joka kolmasvuotinen tapahtumahärdelli*sipisee*:notworthy:

Tai mulle ainakin sopis niin..tässä kun on taas kohta justiinsa tulossa kaikenmaailmat vaput herkkuineenkin niin ei mitään tolokkua:oops:

(kala on muuten äärihyvää, sitä kyllä söis enemmänkin jos vaan olis kukkarolle suotuisampi(y) )

Mä taijankin tännään vaan katella hyvin varovasti ruokakuvia:barefoot:..ja ryystää teetä ja yhen kupillisen maitoa kahvilla...
 
Päivää kettinkiin.

Tän paikan naarasotukset tosiaan pitää huolen siitä, että mä en ehdi edes miettimään pahantekoa.
Aksun nimi komeilee tänään keittiöllä aamu-, päivä- ja iltavuorossa.
Onneks kisumisu hoitaa puolestani päiväunet. Mä en ehtis.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Nätti ilma. Aamupäivälenkki tehty,meni yli tunti. Kävin tsekkaamassa reitin yhteen toiseen paikkaan. Ohjaajat haluaa mun käyvän tutustumassa 7.5 tuohon toiseen paikkaan ja haluavat että olisin kuntouttavassa siellä ainakin 1kr vk. Työmatka pitenee n 10-15 min ja on vähän mutkainen tie. Kotimatkalla sitten iskikin kivut jalkaan. :unsure: Ei kiva jos joka kerta kävellessä tulee kipuja. Ja viimeksi oli tuo paikka tosi meluisa,mä sain kivan migreenin silloin,tosin siitä on 5 v jo.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mjahas. Päivän keittiöheittiöhommat hoidettu.

Ai nii. Sit hoidin pois nukkumaluukun viimeisen vuokran ja vesimaksun. Hämmästykseni oli suuri kun tilinpohjalle jäi vielä (vähän) rahaa. Mietin, et ny jossain täytyy olla virhe. Kunnes hokasin, että enhämmä ole juonu yli kolmeen kuukauteen. Eli tilille on jääny kelpo kankkusen verran rahnaa. Kaikkeen sitä joutuukin tottumaan kun kankkunenkin on tilillä eikä takaraivossa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala

Yhteistyössä