The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Alakerran mummo luulis että mulla on täällä joku mies, jos mä alan tuolla sängylläni noin pomppimaan:ROFLMAO:
Tuosta tulikin mieleen että ehkä ne meidän entiset naapurit ei sittenkään olleet mitään kaneja vaan kärsivät vaan uniongelmista kun joka ilta (ja välillä päivälläkin) kuului rytmikäs jyskytys:whistle: Olisivat saaneet siirtää sänkynsä 20cm päähän seinästä(n)
 
Voihan kökkö:cautious:
Taas kekkuloinut vajaata tunnin hereillä..voiskohan tämä johtua nyt siitä, että on niin valoisaa vai mikä kropan sisäisen kellon voi panna näin sekaisin?:notworthy:

Onneks ei ole pitkä päivä ja sen jälkeen saa kyllä nukkua!:love:

Ai niin ja huomenta vaan kaikille, toivottavasti te muut nukutte sentään vielä:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Voihan kökkö:cautious:
Taas kekkuloinut vajaata tunnin hereillä..voiskohan tämä johtua nyt siitä, että on niin valoisaa vai mikä kropan sisäisen kellon voi panna näin sekaisin?:notworthy:

Onneks ei ole pitkä päivä ja sen jälkeen saa kyllä nukkua!:love:

Ai niin ja huomenta vaan kaikille, toivottavasti te muut nukutte sentään vielä:love:
ei se valosta johdu, sielllähän tulee kummiski yöllä pimeä

täällä ei enää tuu
 
Aqela
Voihan kökkö:cautious:
Taas kekkuloinut vajaata tunnin hereillä..voiskohan tämä johtua nyt siitä, että on niin valoisaa vai mikä kropan sisäisen kellon voi panna näin sekaisin?:notworthy:

Onneks ei ole pitkä päivä ja sen jälkeen saa kyllä nukkua!:love:

Ai niin ja huomenta vaan kaikille, toivottavasti te muut nukutte sentään vielä:love:
Valo voi tehdä sen. Mulla on kahdet pimennysverhot. Oli pakko ostaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä