The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mjaa. Kanttiiniin tuli päivällä isohko täydennyslasti.
Pitää vielä käydä kattomassa mitä kaikkea ne on ny keksineet.
Jos vaikka valpurin kunniaksi ostais läjän leffamässyä.
Mitähän tänään tulis töllöstä?
Hetki pitää odottaa kun kanttiininpitäjällä on iltatiskihuki. Kerrankin täällä on keittiöheittiönä joku muu kuin minä.
 
Voi olla,että välillä kysyvät paperit useammin/ useimmalta. Joo,en kyllä varmaan näytä alle 18 v. Vaikka ehkä vähän nuoremmalta kuin 43v. :unsure::D:D
Lidlissä kysyi 40v mieheltä paperit ku osti tupakkaa
Olisko niillä jossain kassakoneessa toiminto mikä heittää randomina käskyn tarkistaa henkkarit? Vois sopia kuvioon.... Mä en oo ite käyny ostaan mitään alkoholipitosta miltei vuoteen kun ollaan tilattu ulkomailta siideriä ja viiniä. Eipäs kun ostinhan mä lonkeropackin talvella, silloin tuttu myyjä sanoi että sä ootkin sen verran tuttu et en mä sulta rupee kyllä henkkareita kysyyn. Pakko niil joku kiristys siinä on olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Olisko niillä jossain kassakoneessa toiminto mikä heittää randomina käskyn tarkistaa henkkarit? Vois sopia kuvioon.... Mä en oo ite käyny ostaan mitään alkoholipitosta miltei vuoteen kun ollaan tilattu ulkomailta siideriä ja viiniä. Eipäs kun ostinhan mä lonkeropackin talvella, silloin tuttu myyjä sanoi että sä ootkin sen verran tuttu et en mä sulta rupee kyllä henkkareita kysyyn. Pakko niil joku kiristys siinä on olla.
Saattaa se olla nuin.
Mie ostan hyvin harvoin mitään alkoholituotetta. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mitäs muut tän illan ja huomisen puuhivat?

Me ollaan huomennakin, ainakin osin, työssä. Pitää ajella valitsemaan raaka-ainetta. Onneksi sataa vettä nii ei keljuta tönöttää auotssa.
Tänään katsellaan riekkuvia lapsukaisia:love: ja säikähdellään poksahtelevia ilmapalloja, mitä taas on tupa täynnänsä:cautious:
Huomenna käydään paikallisessa vappuhäppeningissä mukuloiden kans ja katsellaan taas riekkumista(ja riekutaan vähä itekkin) ja jatketaan poksuvien pallojen säikähtelyä:oops::D Ihana vappu!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: r0s ja Kais
*katselee hämmentyneenä kissaansa joka kuuntelee radion edessä keskittyneenä Iron Maidenin Fear of the dark biisä*

Onks mun kissalla sama musiikkimaku kuin mulla? Tuolta on tullut jo nimittäin Mötiköitä, Waspia, Kissiä, UDOa...:geek:
 
Emmää munkkeihin koske:eek:
Aijaa?
Mun täytyy sitten tehdä se puolestasi.
Just oli kaks muhevaa munkkia ihan tarjottimella. Olivat niin herkullisen näköiset ja sopivasti kuorrutetut, että en malttanut pitää näppejäni niistä erossa. Enkä suutakaan.
Housuni ja paitani tosin touhussa hieman sotkeentuivat mutta semmoista se on munkkien kanssa, että jotain voi ruiskahtaa.
 
Aijaa?
Mun täytyy sitten tehdä se puolestasi.
Just oli kaks muhevaa munkkia ihan tarjottimella. Olivat niin herkullisen näköiset ja sopivasti kuorrutetut, että en malttanut pitää näppejäni niistä erossa. Enkä suutakaan.
Housuni ja paitani tosin touhussa hieman sotkeentuivat mutta semmoista se on munkkien kanssa, että jotain voi ruiskahtaa
.
o_O
 
Noni. Kanttiinikäynti suoritettu.
Pussi lumipanttereita, pussi ässämixiä, sourcream-onionsipsejä (kisumisulle) ja pullo lidlin zerokolaa.
Tulee mikä leffa tahansa niin noilla pärjää.
(Kisumisu tuli mukaan kanttiiniostoksille ja vahti, että sipsipussi ei pääse unohtumaan)
En muuten muista milloin olisin viimeksi juonut kolaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
oli hiljan puhetta työmaalla Lastusta, oli kuulemma oikeessaki elämässä kova mehtämies
Mettästyksustään en tiedä mutta sen voin sanoa, että rosvopaistia hän osas tehdä varmasti vaikka unissaan.

Aikanaan kun soitin haittaripartiossa niin yks tuttu stuertti kuului johonkin veteraanien tuliyhdistykseen ja järkkäs kuntoutussairaaloihin meille soittokeikkoja... joihin sit yleensä oli muutakin ohjelmaa. Esim. puoli tusinaa lentoemäntiä tanssittamassa (pyörittämässä pyörätuoleja) ja Lastu juontamassa... ja tekemässä rosvopaistia.
Kaks asiaa voin varmana sanoa: Jutut mieheltä ei loppuneet ja rosvopaisti vei kielen mennessään!
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä