The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huo ja menta.

Kuka stana pesee pyykkiä aamukuudelta? Asia tuskin muuta taloyhtiötä häirittee eikä minuakaan just koskaan työn äänet häiritte. Mut jos pyykkitupa sattuu olemaan lattian alapuolella niin ei o kiva herätä laitosluokan pesukoneen linkousääniin aamukuudelta.

Vittu. Ja päivä alkoi hyvin.
Mulla menee päinvastoin. Silloin, kun olin kylpylähotellissa duunissa ja joka kuudes viikko oli pyykkihuotoa, aamulla kun odottelin ekaa koneellista valmistuvaksi jottai pääsisi aamupalalle, se jyrinä, vingunta ja jytke usein nukutti mut.
 
Huo ja menta.

Kuka stana pesee pyykkiä aamukuudelta? Asia tuskin muuta taloyhtiötä häirittee eikä minuakaan just koskaan työn äänet häiritte. Mut jos pyykkitupa sattuu olemaan lattian alapuolella niin ei o kiva herätä laitosluokan pesukoneen linkousääniin aamukuudelta.

Vittu. Ja päivä alkoi hyvin.
No mäki laitoin tossa tunti aikaa pyykkärin päälle, no joo se ei oo ihan 6 aamusta, mutta silti.

Tosin silloin ko pojat oli pieniä, toinen vauvaikänen, niin jos oli hyvä aamu ku kukonperunaikaan noustiin niin mäki kyllä laitoin pyykkärin ja tiskarin päälle sillon ku satuin heräämään. Kerrankin kun oli virtaa ni se piti käyttää hyodyks.
 
Huo ja menta.

Kuka stana pesee pyykkiä aamukuudelta? Asia tuskin muuta taloyhtiötä häirittee eikä minuakaan just koskaan työn äänet häiritte. Mut jos pyykkitupa sattuu olemaan lattian alapuolella niin ei o kiva herätä laitosluokan pesukoneen linkousääniin aamukuudelta.

Vittu. Ja päivä alkoi hyvin.
tääl lyötiin pyykkikone jo viideltä tulille. tosin tuo seinänaapuri oli jo hereillä kun radiosta uutisia pukkas tänne seinän taaksekin. hiukan huono kuulo jo tuolla naapurilla niin kuuluu nuo ylen lähetykset tänne poikalaankin :)
 
Kyl mä muistan ajan jolloin pyykkikone pyöri 24/7

Tää talo on valamalla tehty joten ihan pikkuäänet ei tosiaankaan kuulu. Tuore putkiremontti toki pitää huolen siitä, että tiedän milloin yläkerran tyttönen käy pissalla mutta noin muutoin mun ei tartte naapureista murehtia.
 
Viekää mu hoitoon.

Mä oon nukkunu ehkä 4h jos sitäkään. Ja mä oon pessy pyykkiä, viikannu kuivat kaappeihin ja laittanu sen toisen konellisen kuivuun. Nyt mä aattelin alkaa vaihtaa lakanoita ja pyöräyttää vielä nekin tosta alta pois. Mikähän mua vaivaa :eek:

Viikon ollu kauheessa vitutuksessa ku ei oo nukkunu tarpeeks ja nyt muka on nii pirtee...
 
Viekää mu hoitoon.

Mä oon nukkunu ehkä 4h jos sitäkään. Ja mä oon pessy pyykkiä, viikannu kuivat kaappeihin ja laittanu sen toisen konellisen kuivuun. Nyt mä aattelin alkaa vaihtaa lakanoita ja pyöräyttää vielä nekin tosta alta pois. Mikähän mua vaivaa :eek:

Viikon ollu kauheessa vitutuksessa ku ei oo nukkunu tarpeeks ja nyt muka on nii pirtee...
Pesänrakennusvietti kun ilmat alkavat kylmetä!
 
Mulla on noissa äänissä gauheen itsekeskeinen ja omahyväinen ajatus.

Jos koira haukkuu, niin ei se koskaan hauku huvikseen tai minua kiusatakseen.

Milloin lapset leikkii, niin siinä yleensä syntyy meteliä. Se on vain ihanaa. Enkä mä ole se joka valittaa, et keinu kuluu jos siinä keinutaan.

Jos joku poraa, niin tuskin poraa huvikseen, eikä niit reikiä voi rajatonta määrää tehdä.

Vaimonhakkaamisista johtuviin ääniin suhtaudun sillai, et jos et osaa hakata vaimoasi hiljaa niin koita edes pitää turpasi kiinni.
 
Aurinkoista huomentapäivää kaikille :)

Täälläkin on pyykkärimuija liikenteessä - kuka kumma täällä saakaan aikaiseksi noin komiat pyykkivuoret :D - ja samalla se muijantekele yrittää saada itseänsä hereille. Johan tässä pienimuotoista hepulindeerustakin tuli, kun velloksilla oli jo kiirus päästä ulos kattelemaan tuulen tuhoja...hiekkatiellä on nurin yksi koivu (on siinä kuulema auton mentävä reikä, että ei tie ihan tukossa ole) ja pellit ovat todellakin pitkin maita ja mantuja ja takametästä on vielä se suurin mäntykin mennyt rysähtämään nurin....

Mutta - arvatakaapa onko kivasti tuuli pyyhkäissyt noi meijen upeat vaahteranlehdet pitkin pensasaidan reunoja :). Onkin helppo mennä haravoimaan ne isoksi kasaksi(y)

Siivouspäivää tyrkkää jollain raivaamisenasteella, tosin mun pitäs tässä singahtaa ihmisten ilmoillekin ja vielä tarjouksen perässä:barefoot:, matkan varrelta kaappasen nti Mannekiinin mukaan - jos vaikka onnistuisimme löytämään talvivaatetta kaunottarelle :)...sikäli mikäli nyt suostuu ylipäätänsä lähtemään yökyläpaikasta niinkin tylsälle reissuille kuin mun kanssa shoppailemaan :D

Nääh, katellaas mitä päivä tuo tullessaan :). Se on lauantai, hei, easy going ja silleen :)<3
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä