The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Njäh, mä lähden kirmailemaan pitkin torppaa ja laitteleen päivää kasaan...jossain vaiheessa pitäs joutaa vielä laittamaan itteensäkin kuosiin, ettei tarttis toisten hävetä esiintyessämme:barefoot:...siunaa ja varjele, mihin sitä on taas lupautunu ittensä änkeemään:eek:....

Suloisen pehmeetä sunnuntain jatkoa sulle :)*vilkuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mun ei pitäis lukea lehtiä. Uutisista menee useimmin vaan koko päivä pilalle. Niin nytkin.

Ilmastosopimus on nyt saatu aikaiseksi. Se jo huolestuttaa kun Sipilä, Stubbi ja vihree Niinistö kilpaa ylistää samaa sopimusta. Mut et kaikki kilpaa ylistää samaa tarkoittaa kyl sitä, et siinä ei o sovittu yhtään mistään. Niinku sanotaan hyvää päivää. Niin voi sanoa, mut ei siinä tartte tehdä mitään hyvän päivän eteen.

Niinpä tota diiliä lukematta tiedän, et sen mukaan Kiina on yhä kehitysmaa ja saa jatkossakin ilmastotukia kivihiilivoimaloille. Yhdysvaltojen ei tota tarvitse ratifioida, ainakaan niiltä osin jos se koskee heitä tai maksaa heille jotain. Venäläiset sinetöivät ton poskipusuilla, mut sen kummempaa eivät tee.
EeUussa taas ollaan jo kiimassa laatimassa sataa direktiiviä, jotka täällä suomessa sit näkyy energian hintana, kuljetuskustannuksina ja katoavina työpaikkoina.

Anteeksi vuodatus. Jotenkin tommoinen tyhjäpäinen hypettäminen vaan pistää vihaksi.
 
pitäis mennä tiskaamaan ja voisi kai keittää isännälle kahvia lisää, itekkin ehkä voisi hörppiä kupillisen.
 
vierailija
:)
Pienessä, joulupuun kokoisessa kuusessa elelee vähintään kymmeniä tai satoja pieniä hämähäkkejä sekä hyönteisiä. Täysikasvuisessa kuusessa, vaikka kaupungin torille kuskatussa, voi olla kymmeniä tuhansia hyönteisiä, arvioi museomestari Jaakko Kullberg Luonnontieteellisestä keskusmuseosta.
– Jos yksi hämähäkki on tehnyt pesänsä talvehtimaan kuuseen, pesässä voi olla tuhansia lajin yksilöitä.
 
oikein, vaimon paikka on juurikin nyrkin ja hellan välissä
Mies tiskaa arkisin, mie yleensä viikonloppuna. Mies myös tekee yleensä ruokansa, mie teen välillä, kun mies pyytää tekemään ruokaa, minkä teen paremmin. :)
Mies myös imuroi, ku mulla tulee selkäkipuja imuroidessa. :)
( isäntä ei ole sitten nyrkin ja hellan välillä)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä