The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
takametsien pertti
Ystävänpäivä on jenkkien hapatusta johon ei tule täällä sekaantua julkisesti tahikka yyveitse.




Sitten jos joku teistä on joskus mun kans parisuhteessa niin saatan EHKÄ laittaa valentiinuksenpäivän kortin.
Aha, sä oot siis harkinnut sitä.

....mun adoptoimista... ;)

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE MURUSILLE JA KOKONAISILLE !
 
Aries 78
Täällä Kalajoella voi penkkarin juhlioita ottaa pahasti aivoon, tehtiin yöllä koulu-uhkaus lukiolle ja oppilaat jäi kotia ylä-asteelta ja lukiolta. Perättömän uhkauksen vuoksi peruuntui myös penkkarit, mutta tosisaanhan nuot uhkaukset on otettava.
 
Anteeksi taas tyhmyyteni ja kyselyni mutta edelleen juna asiaa olisi....saako mtakatavarat ottaa mukaan sinne istumapaikalle jos on sellanen käsinkannettava laukku?jenkkilaukoksiko sitä sanotaan ,no sama se niin ja mistä tietää jos on junan vaihto että itse vaihtaa junasta toiseen tai sen että vaunut vaan vaihdetaan ettei itse tarvitse vaihtaa paikkaa?

joudunkin ehkä kuitenkin menemään yhen vaihdon taktiikalla jotta vastaantulijalle ei tulis niin pitkä haku reissu. nyt jo jännittää että en osaa vaihtaa...
 
Karrrmea nalka... ja keittioon ei huvita menna, kersat eivat ole hoitaneet tiskeja ja tiskikone on rikki. Paa ja jok'ikinen kohta kropassa sarkee ja vasyttaa. Mutta eikohan tama tasta muuten ala sujua, Tohtori oli ilahtunut lahettamastani ruususta ja jarjestelee lentoani sinne. :D
 
Aries 78
Anteeksi taas tyhmyyteni ja kyselyni mutta edelleen juna asiaa olisi....saako mtakatavarat ottaa mukaan sinne istumapaikalle jos on sellanen käsinkannettava laukku?jenkkilaukoksiko sitä sanotaan ,no sama se niin ja mistä tietää jos on junan vaihto että itse vaihtaa junasta toiseen tai sen että vaunut vaan vaihdetaan ettei itse tarvitse vaihtaa paikkaa?

joudunkin ehkä kuitenkin menemään yhen vaihdon taktiikalla jotta vastaantulijalle ei tulis niin pitkä haku reissu. nyt jo jännittää että en osaa vaihtaa...

Saa ottaa laukun mukaan, siellä istuinpaikan yläpuolella on teline johon sen voi nostaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä