The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Laita makaronilaatikkoa

Kyl nuoriso tolla pysyy hengissä ja se tulee sulle halvaksi.

Jos ei pysy, niin kyseessä on nuoriso joka ei kunnioita äitiään.
Olin jo ehtinyt tehdä spagettia ja jauhelihaa. 400g jauheliha käy pieneksi pian kun on 6 syöjää

Pannari, vaniljajäätelö ja pakastimesta kaivetut marjat täytti puuttuvan oikean ruuan
 
Ei mun tartte.

Kyseessä on mulle paljon pyhempi asia. Se on minulle isyys sinulle äitiys. Ensisijaisesti on kyse siitä.

Mut jos mä joskus onnistun tekemään maailman kauneimman laulun, niin mä en tee sitä rahasta vaan rakkaudesta. Rakkaudesta johonkin henkilöön tai musiikkiin.

Jos se kaunein laulu sit on hitti niin rahanahneudesta mua syyttää sydänverelläni rahaa tahkoava piraattitehdas joka on sitä mieltä, että mulle ei kuulu penniäkään.
 
Ei mun tartte.

Kyseessä on mulle paljon pyhempi asia. Se on minulle isyys sinulle äitiys. Ensisijaisesti on kyse siitä.

Mut jos mä joskus onnistun tekemään maailman kauneimman laulun, niin mä en tee sitä rahasta vaan rakkaudesta. Rakkaudesta johonkin henkilöön tai musiikkiin.

Jos se kaunein laulu sit on hitti niin rahanahneudesta mua syyttää sydänverelläni rahaa tahkoava piraattitehdas joka on sitä mieltä, että mulle ei kuulu penniäkään.
Sävellätkö vai sanoitatko?
 
vierailija
Edesmenneen rock-legendan David Bowien pitkäaikainen luottomuusikko Dennis Davis on kuollut.
Bowien tuottajana toiminut Tony Visconti tiedotti tänään Facebookissa, että Davis menehtyi keuhkosyöpään. Hän oli saattohoidossa maaliskuun puolivälistä asti.
 
No kokeilemallahan se selviää. Oletko kokeillut? Ihan ilman viduilua kysyn.
Ei selviä.
Mikään taide ei toimi noin. Muuten se olis pelkkää tekniikkaa.

Kirjoittaessaan "All along the watchtower" Bob Dylan, eli Robert Zimmerman ei tiennyt kirjoittavansa laulua josta Jimi Hendrix parin vuoden päästä tulee tekemään hitin. Eikä sitä, että U2 coveroi sen vielä seuraavalla vuosituhannella.

Tekijä itse ei voi tietää mikä on hyvä. Tai ainakaan tykätty.

Mozart olis lopettanut säveltämisen jo kolmevuotiaana jos olisi tiennyt, että edessä on kuoppaaminen köyhäinhautaan.


Tossa muuten Marinon versio Allalongista.
 
Tulipahan katsottua toi puoluejohtajien kohtaaminen.

Se pitää sanoa että Stubb pärjäsi hommassa ihan helvetin hyvin.
En tule koskaan äänestämään kokkomusta mutta arvostan suuresti milloin mies osaa käyttäytyä.

Ohjelman toimittajat taas voisi puolestani vetää viemäristä alas.
Ensinnäkin, käytöstapojen alkeisiin kuuluu se, että pääministeriä kutsutaan pääministeriksi.
Toisekseen ohjelma jossa toimittaja puhuu toisen toimittajan päälle on helvetin ärsyttävää katsottavaa..

Itte "keksin" jo kakskytä vuotta sitten bändin tarpeisiin hernepussin. Vain se puhuu jolla on hernepussi tumpussaan. Sillä känninen älämölö muuttui jokseenkin järkeväksi keskusteluksi.

Noi toimittajat eivät ole omaa hernepussiaan keksineet.
 
Ei mun tartte.

Kyseessä on mulle paljon pyhempi asia. Se on minulle isyys sinulle äitiys. Ensisijaisesti on kyse siitä.

Mut jos mä joskus onnistun tekemään maailman kauneimman laulun, niin mä en tee sitä rahasta vaan rakkaudesta. Rakkaudesta johonkin henkilöön tai musiikkiin.

Jos se kaunein laulu sit on hitti niin rahanahneudesta mua syyttää sydänverelläni rahaa tahkoava piraattitehdas joka on sitä mieltä, että mulle ei kuulu penniäkään.
Syvin olemus tästä jäi nyt tavoittamatta. Tulikohan oikeeseen viestiin :unsure:
Design-museossa on Aarnion näyttely. Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Olen menossa kavereiden kanssa. Käypä sinäkin.
 
Ei selviä.
Mikään taide ei toimi noin. Muuten se olis pelkkää tekniikkaa.

Kirjoittaessaan "All along the watchtower" Bob Dylan, eli Robert Zimmerman ei tiennyt kirjoittavansa laulua josta Jimi Hendrix parin vuoden päästä tulee tekemään hitin. Eikä sitä, että U2 coveroi sen vielä seuraavalla vuosituhannella.

Tekijä itse ei voi tietää mikä on hyvä. Tai ainakaan tykätty.

Mozart olis lopettanut säveltämisen jo kolmevuotiaana jos olisi tiennyt, että edessä on kuoppaaminen köyhäinhautaan.


Tossa muuten Marinon versio Allalongista.
Frank Marino :love:
 
Aurinkoista perjantaita just Sulle :)!

Olipa muuten aivan ihanaa herata tahan paivaan, kun pihamaan linnut sirkuttelivat niin kauniisti! Eipa ole viela moista laulukonserttia kuulunutkaan, kohisten kevat etenee...

Pihamaa on hiljaksiin kuivumaankin pain(y), tosin ma nain viime yona niin lallista unta tuosta pihasta, jain oikein jumiinkin noitten kumppareitteni kanssa kun akapaissani tasajalkaa pompin:D...etta ilmeisesti toi kuravelli on ollut tassa viimeaikoina turhankin painavasti mielenpaalla....

Mutta perjantai, kansalaiset!! Taas yksi viikko selatetty, toivottavasti itse hyvin arvosanoin eli sujuvasti ja leppoisin mielin - omani nyt oli sita mita tilasin eli tilanneherkka ja sanomistakin taynnansa, mitas sotkin paivissa...mutta nyt asiat reilassa ja mieli pirtsakkana :)

Ja koskapa mua laulattaa ja keikututtaa ja powwoilyttaa - sita nyt teen muutoinkin :D - niin laitetaan paivan jammailut kehiin...ollos hovelitys, kiillotetaan lattiat joraamalla ja liitamalla!

 
  • Tykkää
Reactions: -tibis ja Kais
Oi JOO!! Todellakin, AaKoo :)...tiiatko, ma voin todella helposti nahda sut vasaamassa rennon letkeena biisia...hiplailemassa kitaraa (jokos hommasit tai oot loytanyt kapaliisi sopivasti sointuvan?) ja tupakka suupilessa laiskasti retkottaen savukiehkuroiden laskeutuessa kauppakuittilapun selkamykselle, minne oot hataisesti mutta ajatuksen kanssa loihinut, tapaillut savelia seka sanoja maiskutellut....

Eipa se tommonen tyo kylla kaskien tule, se kaipaa ja vaatii sen oman tunnelmansa ja hetkensa...eika siita tuotoksesta nyt sano erkkikaan etta tuliko toisten korville kuultavaa...mutta toisaalta, jos se miellyttaa omaa korvaa ja sielua, niin silloinhan se ei muuta voi olla kuin kaunista :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä