The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
mää kyllä tiiän päivämiehen kun oon lestaseudulta
Mun kotiin sitä ei ole tullut, mutta monesti olen nähnyt ja kuullut ihmisten puheissa. Vintiltä löysin ikivanhan lehden muhien seasta (!) Juhani Raappanan kuvan kannessa ja yritin ymmärtää sitä tekstiä, mutta en vaan käsitä, mitä se yrittää kertoa... Kauheaa on. Kansioon laitoin, kun en tiedä, miksi on pitänyt säästää... No, aika näyttää. Mieheni mummolle se lehti on tullut ja hänen elämää olenkin yrittänyt ymmärtää - selvisihän hän hengissä siitä espanjalaisesta taudistakin, mistä Pekka Reinikainen kertoo kirjassaan Lintuinfluenssa. No, miten ei lääkäri-ihminen tajua, että sairas lintu ei elävänä kovin pitkiä matkoja lennä...?
 
vierailija
No nythän noi kepin heittäjät heittelee tuolla uudestaan niin voi kai tän näinkin katsoo vaikka tuloksen tietää.Mut ei se mitään kun ei kerta suomipoika päässy mitaleille.
Jaa, toisella silmällä ja korvalla vois tässä seurata...muutoin mä näemmä olen eksynyt sellaiselle sivustolle mistä en tajua mitään mutta mistä pitäs kuitenki jotain vinkin ja idean tynkää ottaa...

Kyllä mä saan itteni multaiseksi sormia myöten mutta ei siitä välttämättä mitn hyötyä ole...:D

...ja vaikka nyt ei sitten keihäästäkään menestystä tullut, niin toki tuo kilpailuhässäkkä oli kaikille arvokas kokemus. Se vissiin unohdetaan, kun aina (media) asetetaan nuita valtaisia menestyspaineita urheilijoiden niskaan...
 
vierailija
En avaa minäkään, mutta eihän se Paulan menoa haittaa. Hän nyt vaan ei suostu ymmärtämään, että muut eivät ole kiinnostuneita hänen linkeistään. :ROFLMAO:
Sulla on muutama virhe tuossa:
MENOA tarkoittaakin keskittymistä aiheeseen, eikä todellakaan menoa.
SUOSTU tarkoittaa ihan muuta - onko pakko os ei taho?
YMMÄRTÄMISESTÄ voisin laittaa linkin, mutta sitähän et halua avata:ROFLMAO:
http://www.pcuf.fi/~msiivola/para2000/artikkelit/orvo/sisainen_varmuus.html
 
Mää alotin muuttopakkaamisen. Alkaa vähän tuntua siltä, että puolet mun omaisuudesta on kirjoja. Onnistuin tunkemaan noi kirjalaatikot niin täyteen, etten jaksa kantaa niitä :oops: Tai periaatteessa jaksan, mutta selkä särki :confused:
mää tässä hiljan varotin meijän pikku muuttajaa että elä tuki isoa laatikkoa täyteen kirjoja kun eihän sitä kanna sitte pirukaan

veljensä antaman raportin mukaan oli ihme kyllä uskonu
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä