The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sähköt ollu poikki jo puoltoista vuorokautta. On tämäki ku pitää talossa olla niinku retkellä, ruokaa laitetaan ykslevysellä kaasukeittimellä :cautious: Tai tietty pitää olla tyytyväinen, että ees on kaasukeitin (y)
 
Mun on pakko saada alkoholi elämästäni pois.

Monesko päivä tänään on? Kymmenes?
Se tarkoittaa kymmenen päivän ränniä joista jokaisena päivänä laatikko kaljaa ja viinat ja baarireissut päälle.

Jolloin ovesta ei taatusti tule sisään Peppi.
Ja on vaan ajan kysymys, että NukkuMasan sijaan tulee viikatemies.

Ja mä tahdon kuolla kunniallisesti enkä juoppona.

Jos saan valita niin satavuotiaana sänkyyn mustasukkaisen aviomiehen ampumana.
 
Moikka..tai päivää..tai no, maanantaita :)!

Saanko mä olla kuittipoikkiväsynyt? Saan tai en muttasitä nyt olen. Tekis niiiiiin mieli heittäytyä soffalle, nostaa kintut kattoon ja olla ihan tovi vain...mutta siinä on iloinen riski sille että nukahtaisin siihen:D

Ja hiiri- ipanaiset taatusti tanssisivat pitkin pöytiä :D, tottakai (y)!

Eli en nuin tee vaan sitkuttelen iltaan asti.

Toivottavasti sun päiväs on ollut kiva, mun on ollut tosinopee ja maanantaiksi muikea :). Jatketaan päivän harjoituksia (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun on pakko saada alkoholi elämästäni pois.

Monesko päivä tänään on? Kymmenes?
Se tarkoittaa kymmenen päivän ränniä joista jokaisena päivänä laatikko kaljaa ja viinat ja baarireissut päälle.

Jolloin ovesta ei taatusti tule sisään Peppi.
Ja on vaan ajan kysymys, että NukkuMasan sijaan tulee viikatemies.

Ja mä tahdon kuolla kunniallisesti enkä juoppona.

Jos saan valita niin satavuotiaana sänkyyn mustasukkaisen aviomiehen ampumana.
Muuten olen täysin samaa mieltä kaikesta ja täysin hengessä mukana kannustamassa sua, mutta en tuosta mustasukkaisesta aviomiehestä, kyllä sä paremmankin saat...ei sen kumppanin tartte olla mustasukkainen...sitä paitsi mä olen aina luullut että sä tykkäät punapäisistä naisista, et mustasukkaisista miehistä *pus pus* Se oli vitsi *juoksee karkuun hippulat vinkuen*
 
Mun on pakko saada alkoholi elämästäni pois.

Monesko päivä tänään on? Kymmenes?
Se tarkoittaa kymmenen päivän ränniä joista jokaisena päivänä laatikko kaljaa ja viinat ja baarireissut päälle.

Jolloin ovesta ei taatusti tule sisään Peppi.
Ja on vaan ajan kysymys, että NukkuMasan sijaan tulee viikatemies.

Ja mä tahdon kuolla kunniallisesti enkä juoppona.

Jos saan valita niin satavuotiaana sänkyyn mustasukkaisen aviomiehen ampumana.
*mätkis*

Se oli sitten potku pjärsiilles.

Perkeles soikoon, anteeks vaan, en ymmärrä.

Sä et halua kuolla juoppona mutta sitä kohti oot oikeesti menossa. Pysähdy nyt itekin lukemaan omia juttujas. Et sä nyt niin sokia ole etkä tolkuttomassa kunnossa ettetkö ymmärtäis mitä kirjotat...

Sä ite olet se avain siihen oveen joka johtaa joko juopon kuolemaan tai...siihen satavuotiaaseen. Sä ite!! Liian moni menee kuitenkin viinaan, liian moni todella hyvä on siihen jomennyt - onko ihan pakko työstää tilastoja kuntoon sieltä pahimmasta päästä? Ja oikeesti - en tajuu niin siksi kyselen ja höpötän huttua - oikeesti!! Mimmosen kuvan sä haluat jättää itsestäsi lapsillesi? O i k e e s t i.

Vaikka ne teijen välit nyt eivät ne parhaat mahdolliset ole, niin siitä huolimatta. Kun siihenkin asiaan voittehdä muutosta. Jos haluat.

Ja siitähän tässä on kyse. Mitä sinä HALUAT? Mieti!! Sulle on annettu elämä lahjaksi, kallisarvoiseksi sellaiseksi, ja sitten sä annat jonkun paskakuraveden määritellä sitä ja ohjata ja viedä elämäs kokonaan!!

Helvetti soikoon*syvä huokaisu*

Oma on elos. Toki teet elämästäs itsesi näköisen muttamutta....tuskin tuota oikeasti haluat. Ota vastuuelostas! Ota vastuu itestäs! Hae apua, jos muutosta haluat. Ei tarvii yksin taistella.

Jos sä oot aina oikeessa ja tiiät kaikesta kaiken, niin - tiedä nyt oikein!

Älä selittele. Toimi! Nyt! Perkele!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailijaaa
Mun on pakko saada alkoholi elämästäni pois.

Monesko päivä tänään on? Kymmenes?
Se tarkoittaa kymmenen päivän ränniä joista jokaisena päivänä laatikko kaljaa ja viinat ja baarireissut päälle.

Jolloin ovesta ei taatusti tule sisään Peppi.
Ja on vaan ajan kysymys, että NukkuMasan sijaan tulee viikatemies.

Ja mä tahdon kuolla kunniallisesti enkä juoppona.

Jos saan valita niin satavuotiaana sänkyyn mustasukkaisen aviomiehen ampumana.

Olet ikuinen luuserijuoppo
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä