The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai juku, toi näyttää hauskalta. Kuolettavalta, mutta hauskalta. Oispa joskus noin hyväs kunnos, et pystyis. Just äsken suunnittelin, et häätyy heti loman jälkeen huudella tutoria matkaan hakkaamaan säkkiä koulun salille :sneaky:
tuo on aivan ihana liike. kerran oon kokeillut silleen, että jalat oli toisen vyötärön ympäri ja kyllä mä kerran jaksoin nousta siitä ylös, toinen nosto jäi kesken :D
 
Päi ja vää.

Olen liemessä. Itse aiheutetussa. Kävi nimittäin siten, että kotiinpaluun ja uudenvuoden "kunniaksi" korkkasin jallupullon. Ja mun tapauksessani ei puhuta yhdestä tai kahdesta.

Mutta ongelma on nainen. Kuinkas muuten. Laittoi viestin viime yönä. Arvostan häntä niin suuresti, että en kirjoita hänelle ensimmäistäkään kännipäistä viestiä. Mut toisaalta jokainen vastaamaton minuutti on mykkäkoulua. Suo siellä, vetelä täällä.

En selviä tänään vaikka tekisin mitä.
Nyt olis käyttöä kerta- tai kestoselitykselle aĺa Kekki
 
vierailija
Päi ja vää.

Olen liemessä. Itse aiheutetussa. Kävi nimittäin siten, että kotiinpaluun ja uudenvuoden "kunniaksi" korkkasin jallupullon. Ja mun tapauksessani ei puhuta yhdestä tai kahdesta.

Mutta ongelma on nainen. Kuinkas muuten. Laittoi viestin viime yönä. Arvostan häntä niin suuresti, että en kirjoita hänelle ensimmäistäkään kännipäistä viestiä. Mut toisaalta jokainen vastaamaton minuutti on mykkäkoulua. Suo siellä, vetelä täällä.

En selviä tänään vaikka tekisin mitä.
Nyt olis käyttöä kerta- tai kestoselitykselle aĺa Kekki
Ollaan kyllä huomattu että korkki on taas auki.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä