The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tirpana halipusiteltu ja tyttojen juttuja tovi sipistelty :love:

..ja yks hurmuri saatettu kuulema nirvanaan, kun hipistelin hanen selkaansa :love:...

2/3 kohta unilaivassaan, yksi ihantotaalisen vaiheessa :D
...siita talossa pyorivasta horhosta en puhukaan mitaan :notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Ajelin yks kesäilta hämärissä töihin.
Tuossa Upsalan tällä puolella näin jotain liikettä tiellä, siinä sivussa.
Ajattelin , että on kuollut hirvi.ajelin lähemmäksi ja huomasin sen liikkuvan.ja ajoin vielä
lähemmäksi ja löysin parin rakastelemassa.
Vihastui vähän ja huusin miehelle, että etkö sinä nähnyt, että olin tulossa.
Hän vastasi ja sanoi, että kyllä hän näki, mutta hän oli myöskin tulossa ja vain mulla oli jarrut.
 
Ajelin yks kesäilta hämärissä töihin.
Tuossa Upsalan tällä puolella näin jotain liikettä tiellä, siinä sivussa.
Ajattelin , että on kuollut hirvi.ajelin lähemmäksi ja huomasin sen liikkuvan.ja ajoin vielä
lähemmäksi ja löysin parin rakastelemassa.
Vihastui vähän ja huusin miehelle, että etkö sinä nähnyt, että olin tulossa.
Hän vastasi ja sanoi, että kyllä hän näki, mutta hän oli myöskin tulossa ja vain mulla oli jarrut.
huusikko keulilla vai peräpuolella olevalle miehelle?
 
vierailija
Joo, alotin kommentin sanoilla "Musta toi blogiteksti oli ihan yhtä paska ku ne hesarin mielipidekirjoituksetkin..."

Melkein nolottaa.
Miksi nolottaa? Jos on rehellinen itselleen, ei voi tehdä vääryyttä muillekaan(y)
Mikä se aihe muuten oli? Oothan tämän nähnyt:
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/runsaskolesterolisen-ruoan-syominen-ei-suurenna-muistisairauden-riskia-6613297

On ollut tiedossa jo vuosia, mutta uutisointi aiheesta on ollut minimaalista:censored:
 
..ja jos nuista kahdesta pienesta tuikkukynttilasta tulee nyt maailman laajuinen luonnonkatastrofi ja miljardien ihmisten mielenpahoittamisilmio ni....


....tulkoot:cautious:
Pikkusesti luulen etta oisin ansainnut nyt tammoisen oman horhotunnelmafiilistelyiltaman :love::notworthy:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä