The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
selitä mitä selität, mää en usko enää sanaakaan mitä sää sanot omaks puolustukseks
Anteeks, mut kuka vittu sä kuvittelet olevas? Ihan niinkun tätä "SISÄPIIRIÄ" olisi oikeasti kiinnostanut pureutua sun elämääsi yhtään sen kummemmin. Aivan tasan varmasti siinä keskustelussa jaettiin mielipiteitämme muista palstailijoista, mutta enpä muista, että kenenkään henkilökohtaisia asioita, paitsi omiamme. Ja mä todellakin muistaisin, koska olen draaman kuningatar.

Ja en tiedä kuka on väittänyt Tsufen levitelleen mitään asioita, mut varmaan sitten pelastaakseen oman nahkansa. Vai onko kukaan, ehkä tää on joku sun sauma yrittää tehdä itses tärkeeksi? Me ollaan Tsufen kanssa ihan IRL ystäviä, jaettu ihan kaikki asiat maan päällä toisillemme, ja siltikään hän ei ole koskaan puhunut susta ja sun salaisista asioistasi mitään.

Aika lahjakkaasti olet palstallekin levitellyt itsestäsi tiedonmuruja. Jos jotakuta on kiinnostanut sinä, on varmasti seuraamalla koonnut ihan itse palapelinsä. Ja p.s. mäkin tiedän sun koko nimesi ja varmaan jotain muutakin sais selville sen perusteella. Se on vaan sattumalta tullut vastaan tuolla Facebookin maailmassa, koska sun julkisista kommenteistasi ei voi erehtyä. Internet nyt on vaan tällainen, olis varmaan kannattanut pysyä täysin anonyymina, jos ei halua kenenkään ulkopuolisen tietävän edes etunimeä.
 
selitä mitä selität, mää en usko enää sanaakaan mitä sää sanot omaks puolustukseks
Ole hyvä, ja esitä sitten vaikka yksärillä todisteet, että juuri sinä olet oikeassa. Lissun sanalle en kyl todisteena anna kauheasti painoarvoa, koska se on ollu chatissa messissä ihan yhtä lailla siinä missä muutkin.

Riepooko sua nyt enemmän se, että oot väärässä, että sua on kusetettu ja nyt on vaikea myöntää olevansa väärässä, vai se, että sun harmaana kirjottelu paljastu viidessä sekunnissa?

Ihan oikeesti nyt.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä