The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Uunipottua ja paistettua makkaraa. Ruissämpylöitä juustolla.

Kunhan tästä joudan niin painun parvekkeen kautta sohvalle ja starttaan SinCityn iltaleffaksi. Leffanaposteltavana suolakurkkuja ja suikaloituja vihannes/juureksia ja kermaviilidippejä.
Huomenna puoleltapäivin kaveri tulee hakemaan vanhojen luokkakaverien saunailtaan...yöhön ja aamukankkuseen.

Eikä kukaan ole sanomassa hyihyi.
Poikamiesäijän elämässä on joskus hyvätkin puolensa.
Eli tiedossa on reteet kokoontumisajot (y)
Toihan on kivakin kun ootte ymmartaneet pitaa yhteyksia. Monikaan ei ole ja sitten kun yritetaan kasata jotain luokkakokousta, niin siita tulee itse mahdottomuus ja paikalle tulee vain kourallinen kutsutuista. Mutta - elama kuljettaa sinne ja tanne, niin sen pitaakin tehda. Ne pysyvat, jotka ovat pysyakseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Eli tiedossa on reteet kokoontumisajot (y)
Toihan on kivakin kun ootte ymmartaneet pitaa yhteyksia. Monikaan ei ole ja sitten kun yritetaan kasata jotain luokkakokousta, niin siita tulee itse mahdottomuus ja paikalle tulee vain kourallinen kutsutuista. Mutta - elama kuljettaa sinne ja tanne, niin sen pitaakin tehda. Ne pysyvat, jotka ovat pysyakseen.
Noista ny ei pääsis eroon vaikka tahtois.
Ollaan tunnettu yli nelkytä vuotta.
Nää saunaillat alkoivat lukiossa.

Vuosikymmenten varrella äijät on rumentuneet, jutut huonontuneet, mahat kasvaneet ja sen semmoista pientä mut kyllä noita kerran vuoteen näkee ihan mielellään.
 
Noista ny ei pääsis eroon vaikka tahtois.
Ollaan tunnettu yli nelkytä vuotta.
Nää saunaillat alkoivat lukiossa.

Vuosikymmenten varrella äijät on rumentuneet, jutut huonontuneet, mahat kasvaneet ja sen semmoista pientä mut kyllä noita kerran vuoteen näkee ihan mielellään.
Oikeesti, toi on aivan mahtavaa :)!
Teilla on ollu mita ilmeisimmin tosi hyva ryhma kasassa jos nyt ei ihan heti niin aika pian kuitenkin, ootte hitsautuneet omaksi porukaksenne ja ymmartaneet pitaa siita kiinni.

Pida huisin hauskaa huomenna :). Sakin oot niiiin ansainnu sen :)
 
Oikeesti, toi on aivan mahtavaa :)!
Teilla on ollu mita ilmeisimmin tosi hyva ryhma kasassa jos nyt ei ihan heti niin aika pian kuitenkin, ootte hitsautuneet omaksi porukaksenne ja ymmartaneet pitaa siita kiinni.

Pida huisin hauskaa huomenna :). Sakin oot niiiin ansainnu sen :)
No meil oli 12 vuotta sama luokka.
Muutama liittyi porukkaan vasta lukiossa, joten heidät mä oon tuntenu vasta reilut kolkytä vuotta.
Mutta aina porukkaan muutama tommoinen outo ja tuntematonkin sopii.
 
Kermavaahto on ihanaa. Mutta...mä aina onnistun vaahdotuksen lopussa jollain ihan ihmeellisellä tavalla sotkemaan lähes koko keittiön:barefoot:..eli perinteistä hommaa taas :D

Mutta mansikat on ihania :love:

Jei, mulla on hommat valmiina...hiukanko oon ihana:rolleyes::D... Huominen saa tulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä