The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Juu. Juuaan.

Kahvihan Tex Willerin ohjeen mukaan keitetään siten, että otetaan puoli kiloa kahvia ja litra vettä ja annetaan porista puoli tuntia. Sit pannuun tiputetaan hevosenkenkä. Jos se ei kellu niin lisätään kahvia.

Kunnolla tehty kahvihan on semmoista joka tappaa elävät ja herättää kuolleet.
:D...no ihan ei mene mun kahvi tuon Texin ohjeiden mukaan mutta aika hyvin tamakin naemma toimii:sick::D kun on hiukset powwossa entista enemman! Minkahan ihmeen takia sita piti mun lahtea ryystamaan...ois toi tee tullut paljon nopeamminkin...

No, tama kupillinen riittaakin taas pitkaksi toviksi :)
 
Voi, siella on sitten nenamusiikit kohdillaan kun tulee hyvat tuoksut uunista :)

Ma odottelen koululaisia saapuviksi, osa on jo tullutkin ja sapinat sen mukaiset etta viikonlopun riekkujaisia kohtihan tassa ollaan menossa :D...yksi tuskailee laksypinonsa kanssa.."..ei viikonlopuksi saa antaa laksyja, arrrmurrr!!!" ja toinen hengailee tuossa muuten vain ja kolmas on naemma jaanyt sitten turpakarajille eli suustansa kiinni jonnekin :D

Mukavaa perjantaita sinne ja sukellusta viikonloppuun :)
 
Ulkona on muuten ihan ketullinen keli *ufopaakkonen!! Liikkukaa milla ikina sitten menettekaan tosi varovasti...ma tassa just mietin etta mitenhan reino meinaa tuolla kohta peippaillakaan, kun sataa vetta ja on pakkasta ja ihankaikki tiet on tosi liukkaita...etta ollaanko me tassa hiukkasesti little bit sideaways:rolleyes::whistle::D....

Vai vaihdanko hokkarit reinolle :D?
 
Hermanni, mitä vittua täällä tapahtuu? En yhtään ihmettele, miks ellulle ja kisulle on kasvanu tatti otsaan palstailun lomassa.

On tullu sangen hasardia yksäriä savannillekin eri tahoilta, että oikeesti mietityttää, onko täällä
a) aikuisia ihmisiä,
b) munattomia mikkihiiriä vai
c) onko porukka taantunut henkisesti alakoulutasolle.

Oma vaikkaukseni on vaihtoehto b + c, eikä oikeesti ees voi muutaku huutonauraa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hermanni, mitä vittua täällä tapahtuu? En yhtään ihmettele, miks ellulle ja kisulle on kasvanu tatti otsaan palstailun lomassa.

On tullu sangen hasardia yksäriä savannillekin eri tahoilta, että oikeesti mietityttää, onko täällä
a) aikuisia ihmisiä,
b) munattomia mikkihiiriä vai
c) onko porukka taantunut henkisesti alakoulutasolle.

Oma vaikkaukseni on vaihtoehto b + c, eikä oikeesti ees voi muutaku huutonauraa :ROFLMAO:
Iltaa. Keskustelu on aika laimeeta julkisesti.
 
Spencer Hastings
Mun final statement tähän on, että tällä kertaa mulla ei oo mitään tekemistä minkään kanssa, vaikka niinkin on väläytelty :)
Yksäririehujat voi kasvattaa pallit ja lopettaa itkemisen.

Suosittelen jokaista ottamaan kaljan käteen ja munan suuhun, kiristää vähemmän.

Mä lähden ostamaan sipsiä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä