The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...hissunkissun vaapulavissun iltawilliset:barefoot:...

Potilas ihan potilaana ja nää kaksi sen mukaisesti hiukan alavireisinä..onneksi kaikille kuitenkin maistui sämpylät ja hedelmäkimara :)...

Nyt kaksi jo unikuvilla, kolmas vielä häseltää :)...ja mulla menee ilta jälleen kuivatellessa nuitten kenkiä tuolla pärrääjäsurraajalla...."..joojoo, laitetaan kuivumaan j o s ne kengät nyt ois ees märät!!!.."...muistan kuulleeni tässä mutta ehkä taas ite hattaroin ja hourailin:rolleyes::D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Lukeeko Roosan lapset muutakin fantasiaa? Maameri-kirjat sekä Pimeä nousee -sarja on kivoja.
Kai pojat ovat lähes kaiken lukeneet aikoinaan. Tai ainakin kirjoja selkä vääränä raahattiin... Tarinoita maailman reunalta oli jopa musta kiva, tosin niistä jäi iäinen kohverinmakkarakaipuu. :confused: Nii, ja Pratchetit! Niitä oli kiva hekotella aurinkoa ottaessa.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tää päivä...jahka saan tämän iltaan asti kunniakkaasti päätökseensä, ilman tämän kummempia töpeksimisiä ( meinasin sössiä ihan kunnolla heti ennen ylösnousemusta ja ihan vaan sen takia että menin luottamaan herätykseen...onneksi joku kuudes aisti pelasti päivää isosti!), niin oi että mä oon kyllä sitten melkoinen ihme :D!

Kaaos päivä, onneksi pikkupotilas hiukan parempana. Ilmassa kuitenkin runsaasti jänskäpänskäperhostelua, mulla kaikista eniten, ja "maailmanvalloitusfiilistä"....voi sitä ihanaa kihitystä ja silmien innostunutta tuikkimista mitä sain aikaisin aamulla todistaa, kun tuo yksi pienisuuri ihmeeni valmistautui päiväänsä :love:...ja mä pakahdun ihan syherölle onnesta ja ylpeydestä ja rakkaudesta ja ..:love:..

Mutta ihanaa, sujuvaa päivää sulle :). Uusi päivä, uudet velmuilut :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä