The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Prismassa käyty ja perhana kun huomenna joutuu töiden jälkeen käymään uudestaan,oli yksi tuote 2 kertaan veloitettu. o_O
Seuraavan kerran katon että kassalla on vanhempi ihminen eikä nuorta pimua,näkyy useesti tulevan virheitä,millonka ei oo aletuotteesta alehintaa tullu,millonka taas tuote kahesti :unsure::sneaky:
No kun ne ovat tottuneet siihen, että ei ihmiset kuittia halua eikä sellainen tietenkään tarkista sitä koskaan. Saattaapa joku sellaisesta saada poitsejakin? Sopisi tähän taudinkuvaan hyvinkin :geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek:

Ja sillä jos millä saattaa saada ison porukan koolle - lumimaisemista puhumattakaan:alien:
 
No kun ne ovat tottuneet siihen, että ei ihmiset kuittia halua eikä sellainen tietenkään tarkista sitä koskaan. Saattaapa joku sellaisesta saada poitsejakin? Sopisi tähän taudinkuvaan hyvinkin :geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek::geek:

Ja sillä jos millä saattaa saada ison porukan koolle - lumimaisemista puhumattakaan:alien:
Mulla on sähköinen kuitti käytössä,joten kyllä sen kuitin saan aina,mut nyt tuli viiveellä,että ehti kotiin ennen kuin pystyi kuitin tarkistamaan. Asia on kuitenkin nyt korjattu :D
 
Täällä on aamusta asti tuiskuttanut lunta,oli karseeta kävellä töihin,kauppaan ja kotiin. Nyt on ihan väsyny ja päänsärky
 
Nyn pomppasi taas!

Mä sain postia Länsi-Uudenmaan sovittelutoimistosta. Mä -tai siis joku mun kanssa samanniminen- seuranaan ilmeisesti puolisonsa ovat syytettyinä kunnianloukkauksesta kolmatta henkilöä kohtaan. Ja mua (muka) pyydetään nyt ottamaan yhteyttä sovittelutomistoon jotta voidaan sopia.

Hienoa!

Miten oikeuslaitokseen voi luottaa kun lähettävät postinsa väärään osoitteeseen?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä