The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pukkaa iloisia iltawillityksiä :)...


...tai siis yks kotiutui harkoistaan ja on ihan diudautötteröisenä näemmäkuulema kun nauraa hekottaa hervottomana ja heittää niin hulvatonta läppää että ei voi olla nauramatta itekään :D... Piristää samalla huomaamattaan tuota toista isoapientä potilasta :)...

TLC- hoitoa viljelen parhaan kykyni mukaan :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja epek
Meillä on joku villinyt nämä muut asukit halumaan lemmikin.Ei kyllä tähän taloon tule mitään elukoita.
..hupsistakeikkaa:cautious:..mie kyllä hiukan tässä yritin tätä meijen tartuntaa laimentaa mutta että..se sitten pikkusesti tuli sinne asti:barefoot:...


Jos nelijalkaisista kyse, niin siinä voi toki olla pienoista riskiä että ensalkuun ehken vois olla muutamat korkokengätkin vaarassa...:unsure:*ufopääkkönen*...ehken...
 
...njoo, mutta jos ja kun on tämmönen mikälie- epäaikuinen, niin ei i h a n kaikki asiat tunnu tylsiltä(y):)..
Suo anteeksi kultaseni (suothan anteeksi myös tarkoituksellisen sanavalintani?)

Aikuisen maailmassa on liikaa "päiviräsäsiä" ja kaikki kiva on kielletty.
Tylsätkin asiat pitää tehdä, mut milloin kaikki asiat tuntuu tylsiltä niin jotain jossain on pahasti pielessä.
 
Se on mentävä ottamaan tyynystä kunnon haliotetta :)...

..mulla on muuten takana niin huikee viikko että! Hurjasti isoja tunteita ja elämyksiä ja kokemuksia, onnea ja iloa ja rakkautta ja ylpeyttä...eikä ne perhosetkaan oo minnekään kadonnu :):love:...

Ens viikolla sitten varmaan oon ihan rähmälleni :D, mutta sitä katellaan sitten joskus...

Hyvää yötä sinulle, nuku hyvin ja näe kauniita unia:)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Siksi juuri yhtään elukkaa ei tule muuten on korkokengät pilalla.
Kun mä olin 6v niin talouteen ilmaantui kissa nimeltä Tassu.
Koska mä tahdoi-oi-oin.
Kuusvuotias ny ei ole kykeneväinen hoitamaan mitään.

Äitikultani inhoaa kissoja yli kaiken.

Mut vielä lukiossa Tassu saattoi minut kouluun ja nouti minut koulusta, joten äitikullalla kävi sanavarasto vähiin.

Kun minut todettiin allergiseksi niin siinä kymppivanhan itsevarmuudella sai lähteä lääkärit ennen kuin Tassu. Oikeesti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä