The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Talo hiljeni toviksi. Yks lähti hiihtämään, toinen potkukelkkailemaan ja kolmas liukeni muuten vain jonnekin hengailemaan :)

..eli popitukset kohdilleen :D ja suunnittelemaan päivällistä. Lounas kun oli tehty kuulema "äidin suun makuiseksi" eli olin ottanut yltiö- överit mitä tulee kasviksien suhteen :D..vähempikin ois kuulema riittänyt:cautious:*ufopääkkönen*... No mutta söivät kuitenkin sitä liian kasvismaista couscousia ja broilerin rintafileitä että jäi mutruilut puis(y)
Heh:D
Onnistuin viime viikolla tekemään annoksen herkkua, joka meinasi loppua kesken (no, aina mummi voi jäädä ilmankin, jos vaan muille maistuu:alien:) ---siis kypsää kanaa ja luomubataattia samaan pannuun---huhhhuijaa:LOL: ---taisin lorauttaa luomukermaakin joukkoon, mut en muista tarkalleen...:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Heh:D
Onnistuin viime viikolla tekemään annoksen herkkua, joka meinasi loppua kesken (no, aina mummi voi jäädä ilmankin, jos vaan muille maistuu:alien:) ---siis kypsää kanaa ja luomubataattia samaan pannuun---huhhhuijaa:LOL: ---taisin lorauttaa luomukermaakin joukkoon, mut en muista tarkalleen...:notworthy:
No mummin tekemät herkut ovat yleensä vastustamattomia :love:...hyvä että maistui kaikille, sehän se paras kiitos on :)
 
Olen aina silpunnut tukan itse - joo, suuret on tienestit:D
Siis mulla kiinnostaa tuolla sivustolla nämä asiat ----(y)
Täälläkin toistaiseksi kelpaa meikäläisen kotikampuritaidot :D...pojat suosii lyhyttä mallia, mitä nyttemmin oon saanut hiukan vallotomammat käpälät koneen kanssa leikkimiseen (y)

Tytöltä ei tarvii kuin harvakseltaan napsia hiukan mitastaan pois :)...mutta se vasta onkin tarkkaa puuhaa:D!

..taijanpa ottaa uteliaisuuttani tuon sivuston itelleni talteen, kiitti :)
 
Ai ni! Nyt on sitten meikäläisenkin ihastuttavuus- kertoimet päivitetty:ninja::oops::barefoot::confused::D(y):X3::love::ROFLMAO:...!!

Tirpana kiskoi mut päivän aikana bjuutihetkeen :love:...oli ettiny omat kynsilakkansa blingbling- kimalteineen kaikkineen..." ..äiti..varmaan pitäs tehdä jotain sun kynsille kun noi on tommoset..no, aika rumat kun on entiset lakat karanneet vai mitä mieltä oot..?"

:D..ihanan lievä ilmaisu!

Mutta nyt oon niin nättinä että!:rolleyes::D
Blingbling on se magic- juttu:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Ai ni! Nyt on sitten meikäläisenkin ihastuttavuus- kertoimet päivitetty:ninja::oops::barefoot::confused::D(y):X3::love::ROFLMAO:...!!

Tirpana kiskoi mut päivän aikana bjuutihetkeen :love:...oli ettiny omat kynsilakkansa blingbling- kimalteineen kaikkineen..." ..äiti..varmaan pitäs tehdä jotain sun kynsille kun noi on tommoset..no, aika rumat kun on entiset lakat karanneet vai mitä mieltä oot..?"

:D..ihanan lievä ilmaisu!

Mutta nyt oon niin nättinä että!:rolleyes::D
Blingbling on se magic- juttu:love:
:)
Ootkos katsonut elokuvan:
o_O(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä