The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tietyt tahot halusivat savustaa Elenan ja Epekin pois palstalta mutta epäonnistuttuaan tavoitteissaan lähtivät itse pois. Tämän verran itse olen kuullut asiasta.:whistle:
Mä olen katellut tätä viestiä nyt pari minuuttia ja mieleen tuli ne hullunhauskat ajat täällä vielä viime vuonna...ennen joulukuuta vasitenkin...kun kaikki naurettiin ja piettiin ihan hullunhauskaa keskenämme...nykyään mä törmään tämän tästä vastaaviin vihjaileviin ja satuttaviin viesteihin ja nyt mun raja tuli vastaan.
Oli tuo totta tai ei niin mä annan sitten periks ja meen pois...faktaahan on se että täältä hävis samanaikaisesti porukkaa ja väkisin sitä miettii näitä viestejä lukiessa että mitä jos kuitenkin ...

mä en halunnut kenellekään poistuneelle mitään pahaa, ikinä...ja on oikeesti tiettyjä ihmisiä ikävä...mutta jos täältä kerran pitää mun takia poistua niin tehäänpä niin että mä menen jotta porukat voivat palata takaisin. Anteeksi jos loukkasin ketään, tahallani en varmasti ole niin halunnut tehdä...mutta anteeksi ihan kaikki.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä