The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta,pääsin sängystä ylös (y)
On selkä viellä vähän kipee,mutta parempi ku eilen,työpäivä olisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Huomenia!

Tänään on kasvimaa-päivä.

Elikäs pian starttaan auton kohti kaupunkia ja haen jostain multaa ja puutarhalta tomaatin- sun muiden taimia ja vähän sitä sun tätä ja sit lapion kanssa hommiin.

Nnnii, ja muurahaismyrkkyä! Ja ison purkin kanelia.Tänä vuonnayksikään pikkupaskiainen ei mun viljelyksille tunge!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Huomenia!

Tänään on kasvimaa-päivä.

Elikäs pian starttaan auton kohti kaupunkia ja haen jostain multaa ja puutarhalta tomaatin- sun muiden taimia ja vähän sitä sun tätä ja sit lapion kanssa hommiin.

Nnnii, ja muurahaismyrkkyä! Ja ison purkin kanelia.Tänä vuonnayksikään pikkupaskiainen ei mun viljelyksille tunge!
Muurahaiset muuten eivät ole tuholaisia sanan varsinaisessa merkityksessä.
Ei niitä kasvitarhasi hirveesti kiinnosta. Vai oletko joskus nähnyt muurahaisen kantavan tomaattia kekoon?
 
Muurahaiset muuten eivät ole tuholaisia sanan varsinaisessa merkityksessä.
Ei niitä kasvitarhasi hirveesti kiinnosta. Vai oletko joskus nähnyt muurahaisen kantavan tomaattia kekoon?
No en. Mutta ne tekevät pesän kukkaruukkuun (tai tomaattipussiin tai pottuämpäriin) ja tuhoavat siinä samassa rehujen juuret. Nii ja mansikat kyllä maistuvat niille.
 
No en. Mutta ne tekevät pesän kukkaruukkuun (tai tomaattipussiin tai pottuämpäriin) ja tuhoavat siinä samassa rehujen juuret. Nii ja mansikat kyllä maistuvat niille.
Mä olen muutaman muurahaispesän joutunu hävittämään. Siis jos ovat tosiaankin alkaneet pesiä väärässä paikassa.

Mut termiitit eivät vielä ole ylittäneet alppeja joten nää paikalliset muurahaiset ovat useimmin melko harmittomia veitikoita.
 
Mä olen muutaman muurahaispesän joutunu hävittämään. Siis jos ovat tosiaankin alkaneet pesiä väärässä paikassa.

Mut termiitit eivät vielä ole ylittäneet alppeja joten nää paikalliset muurahaiset ovat useimmin melko harmittomia veitikoita.
Meidän pihamaalla on hitosti pienenpieniä mustia sekä keltaisia. Ja polttelee pirusti kun ne pääsevät tuikkaamaan.
 
Ny on kuusi erilaista tomaattia, keltainen ja vihreä kesäkurpitsa, pari avomaankurkkua, istukassipuleja ja pino siemenpusseja. Uutena tuttavuutena kaurajuuri. Nii ja pari erilaista karhunvadelmaa, ne ajattelin istuttaa ruukkuihin ja ottaa syksyllä mukaan kun muutetaan.

Ja chilithän kasvavat ikkunalla, ekat nuput olen jo nyppinyt veks.
 
Soitin aamulla akuuttivastaanottoon,mutta töihin piti lähtee,kun meni vastauspalveluun,just kun melkein olin töissä,niin soittivat.
Saiin ajan fysioterapeutille puol 12,pari tuntia töissä ja muutaman päivän sairasloman.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0oo0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä