The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tohtori soitti meikusta, kirurgi haluaa minut leikkauspöydälle jo kesäkuun aikana :)

Mitä kamalaa ne sull nyt tekevät? Vaikkei taida olla edes kamalaa sun mielestä.

Mä oon muuten uhnohtanut hehkuttaa teille että syöväntapon yksivuotispäivän tarkastus oli ja puhtaat paperit tuli! Terve olen! -niltä osin siis, sädehoito vaurioitti kilpirauhasta silleen että siihen on lääkitys loppuiäksi mut se on pientä kun pillereillä selviää.
 
Viimeksi muokattu:
Makkaraperunoista tuli mieleen, että nappasin abcin delistä lihapullapenakorin aamupala-lounaaksi ja siitäkin jäi puolet syömättä.
Jotenkaan vaan ei oikein vedä noi normipöperöt kun on tarjolla jo tuoreita rehuja ja marjoja vaikka kunka!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mitä kamalaa ne sull nyt tekevät? Vaikkei taida olla edes kamalaa sun mielestä.

Mä oon muuten uhnohtanut hehkuttaa teille että syöväntapon yksivuotispäivän tarkastus oli ja puhtaat paperit tuli! Terve olen! -niltä osin siis, sädehoito vaurioitti kilpirauhasta silleen että siihen on lääkitys loppuiäksi mut se on pientä kun pillereillä selviää.

Onnittelut parantumisesta, multa korjataan vain vanhan ja uuden saumakohtaan kasvanu kalvo pois, joka vaikeuttaa ilman liikettä, liman poistumista ja aiheuttaa ärsytystä palkeissa. Homma on nopee ja tehään pallolaajennuksena suun kautta bronkoskopiassa (tosin leikkaus salissa nukutuksessa)
 
Makkaraperunoista tuli mieleen, että nappasin abcin delistä lihapullapenakorin aamupala-lounaaksi ja siitäkin jäi puolet syömättä.
Jotenkaan vaan ei oikein vedä noi normipöperöt kun on tarjolla jo tuoreita rehuja ja marjoja vaikka kunka!
Mulle on tullu kanssa ihan pakolliseks syyä joka päivä jotain tuoretta salaattia ja vihanneksia ruuan kanssa.
Kalaa syön nykyään myös tosi usein.

Tänään söin savukalasalaattia ja uusia perunoita...aamupalaks 2 munnaa+päällä chiliä viipaloituna.:)
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Pergalese, meinasin unohtaa, että palatessani nukkumaluukkuun kävin varaamassa pyykkituvan seittemästä eteenpäin.
Mut ny on pyykit pyärimässä.

Aamulla oiskin ollu iheessä kun muistais, että ihavvarmana
v a r a s i n eilen pyykkituvan joten missäs kaikki puhtaat kalsarit on?
 
Mulle on tullu kanssa ihan pakolliseks syyä joka päivä jotain tuoretta salaattia ja vihanneksia ruuan kanssa.
Kalaa syön nykyään myös tosi usein.

Tänään söin savukalasalaattia ja uusia perunoita...aamupalaks 2 munnaa+päällä chiliä viipaloituna.:)
No ei kande liioitella. Kaniksihan tossa muuttuu.
Ja kaneilla on kanien kaikki muutkin harrastukset.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä