The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Kaikki muut tarpeet löytyy täältäkin, iteasiassa mulla on aika mittava arsenaali mutta viikolla huomasin että laastarit ovat loppuneet.

Ihmekös tuo....kun kuulema Mr Karvasella on ollut tassussa pipiä ja Neiti Mikäihmeennimisenytolikaan oli tipahtanut pahasti sängystä ja nyrjäyttänyt korvansa:unsure:...tirpanan kertoman mukaan :D

Laastareiden hankinta vaan tahtoo aina unohtua:barefoot:...
Laastareita menee aina.
 
Mutta hei - yhdessä ja erikseen...


Tunnelmallista, rauhallista ja ihanaa juhannusta sinulle :):love:❤
Olkoon se juuri sellainen mitä kaipaatkin...nauti ja fiilistele kaikilla aisteilla:)

Pidä huoli itsestäsi :)* halaaruttaa lämpimästi*



...mä lähden omieni kanssa ottamaan keskikesän juhlaa vastaan ja ihan taatusti hörhöilen ja pakahdun ja oon ihan :love:, kuinkas muutenkaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Huomenta!

Kaupassa pitäisi vielä piipahtaa. Maksaa jotta voi grillata sitä. Ja munia että saa muurinpohjaplättyjä. Ja mansikoita niiden seuraksi!
Maksaa??? Kaikki mahdolliset myrkyt just siinä:geek:
Luomumaksaa toki saa erikseen, mut en tiedä sitä olevan yleisesti kaupoissa. Erikseen varattava tilalta... Kukaan ei mittaa tavallisen maksan sisältämiä lääkeainejäämiä - torjunta-ainejäämistä puhumattakaan:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
 
Maksaa??? Kaikki mahdolliset myrkyt just siinä:geek:
Luomumaksaa toki saa erikseen, mut en tiedä sitä olevan yleisesti kaupoissa. Erikseen varattava tilalta... Kukaan ei mittaa tavallisen maksan sisältämiä lääkeainejäämiä - torjunta-ainejäämistä puhumattakaan:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
Kuule ihan sama. Grilattu maksa hunajavoissa haudutetun sipulin kera ja vielä tuhdisti karkeaksi rouhittua mustaapippuria... Nautin, vaikka henki menisi. Ilman pieniä ja suuria iloja ei elämä ole elämisen arvoista.
 
vierailija
*haliruttaa @Minni:) :n, silittelee @FreezeCat:in ja pusuttaa @Lispetti :n*

Viesti tuli läpi :D

Jösses tää linkkaaminen viestiin ei oikein taivu toiminnan kanssa hyvin yhteen, ehkä lipsuttia ei haittaa :p

Mjoh, töitä ja lapsien kiusaamista arki täynnä. Siinä sitten yrittää välillä vähän harrastaakin, niin hyvin se aika kuluu eikä ees huomaakkaan kun taas on päivä ohi o_O

*ohimennen ruttaa kyöpsiksen solmuun* :love:
vähäsanaiseksi on mennyt:whistle:
mistä ei selviäo_O
 
Mutta hei - yhdessä ja erikseen...


Tunnelmallista, rauhallista ja ihanaa juhannusta sinulle :):love:❤
Olkoon se juuri sellainen mitä kaipaatkin...nauti ja fiilistele kaikilla aisteilla:)

Pidä huoli itsestäsi :)* halaaruttaa lämpimästi*



...mä lähden omieni kanssa ottamaan keskikesän juhlaa vastaan ja ihan taatusti hörhöilen ja pakahdun ja oon ihan :love:, kuinkas muutenkaan :D
Ihanaa juhannusta ja herkkuttelua ja touhua perheen kanssa :love:
 
Just niin :devil: tietysti :cautious:
Jooooo nyt alkaa kunnon vuoto :mad:
Perhanan täti kiusaa pari päivää kivuilla ja parilla pisaralla verta,sitten päivän tauko ja nyt sitten alkaa taas menkkakivut ja kunnon vuoto.

Ootteli perhana että Juhannus alkaa :(o_O:cautious: niih:unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä