The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sanos muuta. Pari jätkää tavannut lähiaikoina. Mut mithää ei tullu. Luovutan ja olen ylhäisessä yksinäisyydessä.
Mä olen jo luvuttanu mutta silti hakkaan päätäni seinään. Ei mulla kyllä ole tässä elämässä mitään tarkoistusta,en millään ole keksiny mikä se vois olla.En oo äiti,en oo vaimo en edes avopuoliso niin mitä mulle on sitten joku korkeempi taho tai mikälie maailmankaikkeus oikeen suunittelllu kun on mut tähän maailmaan tyrkänny.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Mä olen jo luvuttanu mutta silti hakkaan päätäni seinään. Ei mulla kyllä ole tässä elämässä mitään tarkoistusta,en millään ole keksiny mikä se vois olla.En oo äiti,en oo vaimo en edes avopuoliso niin mitä mulle on sitten joku korkeempi taho tai mikälie maailmankaikkeus oikeen suunittelllu kun on mut tähän maailmaan tyrkänny.
*huokaan*
Ois mulla sullekin mielenpäällä mutta...oon nyt ihan hiljaa vaan kerrankin.

*halaan*
 
Mä olen jo luvuttanu mutta silti hakkaan päätäni seinään. Ei mulla kyllä ole tässä elämässä mitään tarkoistusta,en millään ole keksiny mikä se vois olla.En oo äiti,en oo vaimo en edes avopuoliso niin mitä mulle on sitten joku korkeempi taho tai mikälie maailmankaikkeus oikeen suunittelllu kun on mut tähän maailmaan tyrkänny.
*Halii Tinkun ryttyyn*
 
Mä olen jo luvuttanu mutta silti hakkaan päätäni seinään. Ei mulla kyllä ole tässä elämässä mitään tarkoistusta,en millään ole keksiny mikä se vois olla.En oo äiti,en oo vaimo en edes avopuoliso niin mitä mulle on sitten joku korkeempi taho tai mikälie maailmankaikkeus oikeen suunittelllu kun on mut tähän maailmaan tyrkänny.
Halaus.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Softy
Mä olen jo luvuttanu mutta silti hakkaan päätäni seinään. Ei mulla kyllä ole tässä elämässä mitään tarkoistusta,en millään ole keksiny mikä se vois olla.En oo äiti,en oo vaimo en edes avopuoliso niin mitä mulle on sitten joku korkeempi taho tai mikälie maailmankaikkeus oikeen suunittelllu kun on mut tähän maailmaan tyrkänny.
Mä en viitti yrittää enää.
 
Mä en viitti yrittää enää.
En mäkää mutta masokisti kun olen niin...ihan turhaan tosin kun kukaan halua mitään vakavaa.Suoraan ehdotettiin seksisuhdetta tai no ehkä jotain fwb:n ja seksisuhteen sekotusta ni tuli vähän olo että enkö muuhun kelpaa.Ei sillä,tuttu tyyppi entuudestaan ja ne hommat kyllä toimi meijä välillä mutta haluis sitä kuitenkin vähä enempi(noin yleensä ei juuri sen kanssa).
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
En mäkää mutta masokisti kun olen niin...ihan turhaan tosin kun kukaan halua mitään vakavaa.Suoraan ehdotettiin seksisuhdetta tai no ehkä jotain fwb:n ja seksisuhteen sekotusta ni tuli vähän olo että enkö muuhun kelpaa.Ei sillä,tuttu tyyppi entuudestaan ja ne hommat kyllä toimi meijä välillä mutta haluis sitä kuitenkin vähä enempi(noin yleensä ei juuri sen kanssa).
......

...ihan hirween hirween vaikeeta nytkyllä:barefoot:...

...


*halaaruttaan uudestaan*
 
Softy
En mäkää mutta masokisti kun olen niin...ihan turhaan tosin kun kukaan halua mitään vakavaa.Suoraan ehdotettiin seksisuhdetta tai no ehkä jotain fwb:n ja seksisuhteen sekotusta ni tuli vähän olo että enkö muuhun kelpaa.Ei sillä,tuttu tyyppi entuudestaan ja ne hommat kyllä toimi meijä välillä mutta haluis sitä kuitenkin vähä enempi(noin yleensä ei juuri sen kanssa).
Mulle on ehdoteltu seksiä. Ei kiinnosta pelkkä seksi.
 
Ihan biisi kattinen tuo juha tapion mutta eihän tuo pidä paikkaansa...jos kelpais kelle vaan niin eihän sitä olis yksin,kukaan.Mää kelpaa kellekkään,paitsi siihen yhteen asiaan.*syvä huokaus*
Nokun ei nuin!!!
:notworthy:

Kun jokaiselle on joku :). Ainakin joku.. Kun..

Joo, tajuan ja tiiän ja ymmärrän sen kun on saanut siipeensä ja tullut satutetuksi niin - sitä tulee aremmaksi. Ja ehkä pelkää pettymistä tai pettyykin herkemmin...mutta kun edelleenkin jokaisessa kohtaamisessa uuden ihmisen kanssa on_se_mahdollisuus tulla rakastetuksi kun ei niin kovin etsi ja yritä vaan..on:).

Rakkaus etsii sut käsiinsä. Silloin kun et niinkovin yritä ja etsi itse. Tosin...riskithän on myös sille olemassa että ei sitä jostain kumman syystä huomaakaan vaan kulkee sen ohi. Ja vasta myöhemmin hoksaa että siinä...

Mutta ihan taatusti jokainen tulee rakastetuksi ja saa itsekin rakastaa. Ja se jo on niin hienoa!



...joojoo, tiiän:notworthy:...vmptä ja alapeukkua tyrkkää kun lässynläätä...

Mutta oikeesti - päätä pystyyn, hymyä kasvoille ja - nauti elämästä ja rakasta itseäsi. Siitä se lähtee:)(y)...

*poistuu nurkkaan*
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mulle on ehdoteltu seksiä. Ei kiinnosta pelkkä seksi.
Kyllähän noita ehdottelijoita riittää. Mulla sitäpaitsi on yks joka käy välillä "kyläilee":oops: Niin se riittää ettei tarvi irtonumeroita käydä etsii nii
kauan kun yksin on(eli varmaan ikuisesti). Ja kun toi ei mitenkään estä etsimästä ja käymästä muiden kanssa ulkona tai mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Niin mut mä en välitä sellaisesta. Olen sit ilman.
Eihän sun tarvikaan :) Mä en voi olla ilman niin tää on mulle paras kun en halua mitää tuntematonta ja irtonumeroita.Luulin joskus et ei mullekaan sovi mut parempi näin.Tunnettu 6v. Eikä se sotke mun elämää jos oon tapaillu/seurustellu jonkun kanssa.Silloin ei pidetä edes yhteyttä.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Nuin, suihkussa läträtty ja kaikk paikat putipuhtaana ja raikkaana..kyllä kelepoo lähtee kaupoille huomenna(y)

Mä en jaksa uskoo enää että löytäsin ketään, toki sisimmässä on (vastahangasta huolimatta) se hiljanen toivo ja toive että oisinkin väärässä, mutta mä en usko sen toteutumiseen, en enää.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Iltajotainhässäkkää nuitten kahden kanssa :D...tosin toi yksi on taas niin unisen näköinen ja oloinen että kohta varmaan tulee perinteinen kiirus :D:love:

Mutta - vastaleikattu/ajettu nurmikko vaan tuoksuu ihanalle :). Kuin tuulessa kuivunut lakanapyykkikin :love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä