The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hän kuitenkin käyttää takrolimuusia siksi kun Meilahden tohtorit ovat määränneet. Ne edelliset hykljinnänestolääkkeet eivät toimineet (mun mielestä liiallisen lääkehiilen käytön vuoksi, kun sitä ei saada millään systeemillä poistettua). Mut sun asia on varmaan just se, mitä nyt oikeastaan itse kerroitkin:whistle:

Pelistähän tässä vaan on kysymys(y)
Höpöhöpö korkeintaan pippelistä näissä sun viesteissä on kyse tai sen puutteesta.
 
vierailija
Mä en ole koskaan syönyt homejuustoa. Anoreksiaa aiheuttaa moni muukin asia.
Ei minua sun syömiset kiinnosta - tekemiset alkaa kiinnostaa enemmän nyt. Laitan henkilökohtaisesti sulle tämän, ettei unohdu. Kirjastosta pitäisi löytyä. Jos ei löydy, on melkoinen mafia ihan kotioven takana ja tietysti siinä sun näytöllä/näppiksellä:
Lähdetiedoissa Peter C. Goetscen kirjassa Tappavat lääkkeet (2014).

Lainaan yhden kappaleen kirjasta sivulta 107 tähän:

"Jotkut lääkärit ovat niin vaikutusvaltaisia, että lääkeyhtiöt saattavat antaa hiljaisen hyväksyntänsä, vaikka he täyttäisivät omat taskunsa muuhun tarkoitukseen annetulla rahalla. Suomalaiset neurologit omivat itselleen tutkimuskustannuksiin tarkoitetut rahat ja jättivät laboratoriokokeet ja tutkimusapulaisten palkat potilaiden, yhdistysten ja yliopiston maksettaviksi. Eräässä tapauksessa kavallus oli miljoonia euroja, ja siihen liittyi 180 tiliä, suurin osa niistä Sveistsissä. Ironista kyllä, kaksi rikoksiin osallistunutta professoria oli vastuussa tutkimusprojektien eettisyydestä. Professorit saivat vankeustuomion; samoin toisen poika, joka todettiin syylliseksi 23 rikokseen."

Noilla näyttää olevan koko joukko puolestapuhujia laajemmaltikin?
Lukekaa kirja Oravasyndrooma.
 
Juuh. Pitäis ruveta opettelemaan nyt sit taas et ajoissa nukkumaan että jaksaa sit taas kukonpierun aikaan nousta.Vaikka sama se kun sit su-ma yönä ei tuu uni kuitenkaan.
Syvältä!

Meilläkin alkaa "loma" olla lopussa. Työmaa on vihdoin siinä kunnossa että pitää sielläkin olla. Ja kun se venyi, on tietty hitonmoinen kiire...

Mun mielestä koko systeemi voitais uudistaa silleen että työhön saa mennä liukuvasti aamukuuden ja kymmenen välillä. Ois kaikilla parempi olo ja mieli.
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä