The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niinku mitä varten Paulan pitäis lopettaa hänen posteilut teitin mielestä?
Onko teidän tai mun viestit yhtään viisaampia?
Mä luuen että kyse on enemmänkin siitä että paulan pitäisi oikeasti keskustella eikä vaan latoa linkkejä linkkien perään milloin mistäkin vaarallisista ainesosista. Se on aikas lailla rasittavaa.
 
Niinku mitä varten Paulan pitäis lopettaa hänen posteilut teitin mielestä?
Onko teidän tai mun viestit yhtään viisaampia?
Lues perustelut tosta linkistä.
Sitä paitsi kurkuma on maailman parasta.
Lue vaikka tuo, tuo tai tuo.
Etkä tainnut tietää takromuusin vaaroista mutta lue tuo ja tuo.
Ja sitäpaitsi suomalaiset tutkijat, isä ja poika jäi aikanaan kiinni rahoitusväärinkäytöstä. Se nyt aikanaan uutisoitiin erittäinkin näyttävästi mutta kaikkihan ei tietenkään uutisia lue, joten linkit tossa, tossa ja sit vielä toi, joka kylläkin koskee auringonpilkkujen suhdetta planeettojen sijaintiin ja sitäpaitsi auringonpilkuissa voi olla askorbiinihappoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Haluut sä että mä välitän ton tiion aksulle vai joko te pojat saitte sovittua eilen pikkuriitanne?:love::love:

*miettii joko se Rättis alkaa taas kuumenemaan*:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
Mikäs tieto mulle nyt kenenkään pitäis välittää?

En mä ainaskaan rättiksen kanssa ole riidoissa. Juttunsa vaan kävivät niin levottomiksi, että kattoin parhaaksi hetken lepuuttaa silmiäni.
En mä tietääkseni tinkulaisenkaan kanssa ole riidoissa? Herkkistyttö vaan pahoittaa mielensä kommenteistani joten jos osaan olla kommentoimatta ni ei tu riitaakaan.
Päätön taas ihan itte pyysi päästä estolistalleni joten toteutin toiveensa. En ole hänenkään kanssaan riidoissa. Poistan hänet oitis listalta jos mielensä muuttuu.
Pojalla taas vissiin promillejohteinen vittuilu aiheutti sen, että ei huvittanut keskustella kanssaan.
 
Mikäs tieto mulle nyt kenenkään pitäis välittää?

En mä ainaskaan rättiksen kanssa ole riidoissa. Juttunsa vaan kävivät niin levottomiksi, että kattoin parhaaksi hetken lepuuttaa silmiäni.
En mä tietääkseni tinkulaisenkaan kanssa ole riidoissa? Herkkistyttö vaan pahoittaa mielensä kommenteistani joten jos osaan olla kommentoimatta ni ei tu riitaakaan.
Päätön taas ihan itte pyysi päästä estolistalleni joten toteutin toiveensa. En ole hänenkään kanssaan riidoissa. Poistan hänet oitis listalta jos mielensä muuttuu.
Pojalla taas vissiin promillejohteinen vittuilu aiheutti sen, että ei huvittanut keskustella kanssaan.
Voe tokkiisa :) ja iso Röyh:oops:...täällä sitä vaan wokkivihannekset kuule menee ääntä kohti salaatin kera :p

Enkä oo ahne en en...muuten vaan ihan pienesti koitan syödä ton annoksen loppuun tosta lautaselta vielä tämän vuorokauden aikana että sitten voi huomenna syyä toisen annoksen:notworthy::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Mun mielestä hänen ei tartte tai pidä lopettaa postailujaan mutta esim ei oo kivaa se miten hän kirjottelee Majurille jatkuvasti saattohoidoista, suolettomuudesta tai hänen tyylinsä kirjottaa kaisille välillä tai softylle jne...eikä sekään nyt ihan hirveen mukavaa ollut että hän vihjaili syömishäiriön johtuvan homejuuston syömisestä, eikä edes välitä siitä faktasta etten minä esim syö sellasta juustoa.

Mä en tiedä millasia viestejä sä kirjoitat kun en tiedä kuka olet, mutta oikeassa olet ettei täällä muutkaan mitään maailman viisaimpia juttuja kirjottele...minä ainakaan en.:notworthy:
en tiedä teidän suolettomuudesta, mutta potilasyhdistyksissä niitä on, ainakin c & c tukihenkilöt ovat suolettomia tai leikattuja. Sun ongelma on et sekoitat asiat.
 
Sun ongelma on et sekoitat asiat.
Sinä sotket mitkä tahansa asiat keskenään, vastaat asiaankuulumattomalla linkillä mihin tahansa viestiin ja jatkat samaa sontaa vaikka asiasta sanotaan kuinka kauniisti.

Jos mä menen nurkkabaariin, istun pöytään ja sanon, että "mua vituttaa"... niin vaikka pöydässä olis maailman paras psykiatri niin en tahdo kuulla kuuden tunnin yksinpuhelua vitutuksen syistä tai seurauksista. Puhumattakaan ruokavalion, cee-vitamiinin, auringonpilkkujen, kuun ja planeettojen asennon vaikutuksista suolettomuuteen.
Ihan jokainen vaihtaa pöytää mutta sinä seuraat perässä, eikä sinua voi pihallekaan heittää kun et muutoin rähjää.
 
vierailija
paula pitäis saada patologin tiskille leikattavaks, elävänä.
vois tutkia mikä mielen on nyrjäyttäny tuohon kuntoon. :confused:
"Monen kuluttajan mielestä arveluttava on natriumglutamaatti E621, koska se standardisoi maun aina samanlaiseksi. Siitä epäillään tulevan myös ylivilkkautta, ja joillekin migreenipotilaille se ei sovi." - Pirjo-Liisa Penttilä Hesarissa 9.4.2002
Toi tyyppi kasvatti itselleen luomuvihannekset kotipihalla erikseen. Muitakin vastaavia olen kuullut olevan, kertoi muuan kiertävä herukkakerhoneuvoja yli 40 vuotta sitten. Sieltä kun alkaa aikaa kelaamaan, syyt löytyy.
 
"Monen kuluttajan mielestä arveluttava on natriumglutamaatti E621, koska se standardisoi maun aina samanlaiseksi. Siitä epäillään tulevan myös ylivilkkautta, ja joillekin migreenipotilaille se ei sovi." - Pirjo-Liisa Penttilä Hesarissa 9.4.2002
Toi tyyppi kasvatti itselleen luomuvihannekset kotipihalla erikseen. Muitakin vastaavia olen kuullut olevan, kertoi muuan kiertävä herukkakerhoneuvoja yli 40 vuotta sitten. Sieltä kun alkaa aikaa kelaamaan, syyt löytyy.
kyllä ne syyt löytyy ja loppuu kun avataan kallo ensin sahalla.
 
Ei tartte tänään syyä enää mitään. Pakkasin jääkaapista ainekset mukaan ja menin porukoille kun vanhemmista toinen on reissus ja toinen kotona niin kaks kärpästä yhel iskul,ruokaa kummallekin ja vatsat täyteen ja sit tein mustikka-puolukkapiirakan jälkkäriks.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä