The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvä että söit. :sneaky: :D
Joo mutku söin leivän, tuutin ja 3 kivikylän nakkia ja juu-U mulle toi on liikaa :eek:
Hyvä että maistui ruoka :)
Joku raja siinäkin...no puolustuksena sanottakoon ettei sen emännän pöydästä voi lähteä ilman että syö liikaa, muuten hänelle tulee oikeasti hirveen pahamieli ja mä mikään mummojen itkettäjä halua olla:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Softy
Joo mutku söin leivän, tuutin ja 3 kivikylän nakkia ja juu-U mulle toi on liikaa :eek:

Joku raja siinäkin...no puolustuksena sanottakoon ettei sen emännän pöydästä voi lähteä ilman että syö liikaa, muuten hänelle tulee oikeasti hirveen pahamieli ja mä mikään mummojen itkettäjä halua olla:oops:
Leipäviipale, tuutti ja 3 nakkia? :eek: Luulin että söit enemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Joo mutku söin leivän, tuutin ja 3 kivikylän nakkia ja juu-U mulle toi on liikaa :eek:

Joku raja siinäkin...no puolustuksena sanottakoon ettei sen emännän pöydästä voi lähteä ilman että syö liikaa, muuten hänelle tulee oikeasti hirveen pahamieli ja mä mikään mummojen itkettäjä halua olla:oops:
Leipäviipale vai kokonaisen leivän ? :unsure:
Leipäviipale + noi muut ei oo paljoo.
Mut kokonainen leipä + muut olis jo aikamoinen eväs :rolleyes::D
 
Leipäviipale vai kokonaisen leivän ? :unsure:
Leipäviipale + noi muut ei oo paljoo.
Mut kokonainen leipä + muut olis jo aikamoinen eväs :rolleyes::D
sellanen valkonen viipale leipää ja päällä suolakurkkua ja tomaattia...mulle toi on paljon.
Emmä ruoallakaan syö kuin max 2 perunaa (keskikok.) n. kauhallinen kastiketta/lientä, salaattia jonkun verran ja kalapala...MUTTA normaalisti katsos syön n. 5-6x/pvä. Tuo siis normaalisti noin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tälläsen laitoin hiuksiini :geek: *miettii samalla oikeaa sanamuotoa* :D




Ei tullut kuitenkaan blondia eikä pitänytkään. Värjäsin joku aika sitten jollain poly colorin kastanjalla mutta tuli sellainen mahongin punainen ja se alkoi kyllästyttää. Nyt hiukset on jotkut kuparin/tumman kullan väriset tjsp. Tästäkin tulee tyvikasavu kun omat tummemmat kun mikä nyt tuli mutta ostin myös tämän poly colorin keskivaalean jonka laitan sitten joskus myöhemmin :D




Varmasti on tuota tummempi kun sen hiuksiin laittaa. Väreistä koskaan mitään tiedä mikä on sen tulos hiuksissa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä