The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei oottekste muuten huomanneet, että myyvät taas niit "jauhis" karkkeja mitä silloin kasikyluvullakin sai ostaa irtsareina?


ai nuita! Onks ne yhtä hyviä kuin sillon? Joskus vuosia sitten löysin jostain samantyyppisiä mutta niitten sisällä ei ollut ees mitään jauhoa..huijasivat pirulaiset pieneltä rahat sillon :(
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
ai nuita! Onks ne yhtä hyviä kuin sillon? Joskus vuosia sitten löysin jostain samantyyppisiä mutta niitten sisällä ei ollut ees mitään jauhoa..huijasivat pirulaiset pieneltä rahat sillon :(
Mä en tiedä! En ostanut.

Ei oo tehnyt sen dieetin jäkeen suuremmin makeaa. Viime viikolla vai oliko se toissaviikolla söin sen yhden pienen royal-patukan. Ja viime viikonloppuna leivoin omenapiirakan. Siinä sokeripitoiset herkut vissiinn ovatkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei se mittää, mä annan anteeks *antaa*:love::love:
Mä en tiedä! En ostanut.

Ei oo tehnyt sen dieetin jäkeen suuremmin makeaa. Viime viikolla vai oliko se toissaviikolla söin sen yhden pienen royal-patukan. Ja viime viikonloppuna leivoin omenapiirakan. Siinä sokeripitoiset herkut vissiinn ovatkin.
Ookoo, mun teki eilen mieli niin paljon makeeta että nyt on sitten suklaata ja draculaa mutta onneks mä en voi syödä niitä liikaa...tai toki voin mutta saan ihan järkyn pahanolon jos niin teen:oops:
 
Vähän hullua, että mä tavallaan niinko muistin sen jauhisten maun ja olin ihan fiiliksissä vaiken edes aikonut ostaa niitä maistaakseni oikeasti. o_O

Toivottavasti en tyydy muihin herkkuihin samalla tavoin tulevaisuudessa.
Mies ainakin hermostuu jos ajattelen seksiä ja se oli siinä sit.
 
Vähän hullua, että mä tavallaan niinko muistin sen jauhisten maun ja olin ihan fiiliksissä vaiken edes aikonut ostaa niitä maistaakseni oikeasti. o_O

Toivottavasti en tyydy muihin herkkuihin samalla tavoin tulevaisuudessa.
Mies ainakin hermostuu jos ajattelen seksiä ja se oli siinä sit.
Ajattele kuinka hienoa oli, kun sai elää sillon lapsuutta kun irtsareita ostettiin kioskilta.
Enää ei ole edes kiskoja, tai on, mutta ne on kaikki Ärriä ja irtsaritkin on valmiiksi pussitettu.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä