The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Meillä hyvin harvoin syödään sipsejä tai muuta suolaista herkkua.Mies ei oo syönny sipsejä varmaan vuoteen. Aika törkeä tommosia kirjoittaa
Kaikki muut syö sipsejä, me vaan ei - paitsi syö mieskin kylässä:D
Mitä törkeetä siinä on, jos varottaa natriumista. Oli muuten joku muukin, mikä aiheutti nimenomaan silmävaivoja... luki aamulla jossakin.:notworthy:

Ja toi komas vieras nakkelee läskeistä - en koskaan käytä sitä muuta kuin kinkun rasvan ollessa kyseessä.:mad:
Siivoon samalla, niin en aiokaan lukea kaikkia:ROFLMAO:
 
Ruisleipää ja kuumaa kahvia. Teekiintiö hetkeks täynnä.
Kiva kylmähorkka kohtaus oli aamulla, sitten tuli armoton hikoilukohtaus ja loppupäivä on menny ihan sumussa. Niin että räkä ja räiskis vaan.:cautious:
 
Kaikki muut syö sipsejä, me vaan ei - paitsi syö mieskin kylässä:D
Mitä törkeetä siinä on, jos varottaa natriumista. Oli muuten joku muukin, mikä aiheutti nimenomaan silmävaivoja... luki aamulla jossakin.:notworthy:

Ja toi komas vieras nakkelee läskeistä - en koskaan käytä sitä muuta kuin kinkun rasvan ollessa kyseessä.:mad:
Siivoon samalla, niin en aiokaan lukea kaikkia:ROFLMAO:
Mun miehellä on perinnöllinen silmäsairaus ja kaihileikkaus aiheutti kompilikaation,revi siitä ääliö.
Ja ei tosiaan kumpikaan syö sipsejä useinkaan,hyvä jos mä pari kertaa vuodessa. Ja kyllä ihan itse osataan välttää natriumia. Ei sun juttuja siihen tarvita.
 
Viimeksi muokattu:
Et voi olla niin tyhmä, ettet tajunnut elimistön lämmönsäätelyhäiriöiden viittavaan vaihdevuosiin, ei flunssan.
Et voi olla tai sitten voit olla toki niin tyhmä että et erota flunssaa vaihdevuosista. Mulla on flunssa ja sillä sipuli, kuumeessa olen aina saanut kylmä horkkakohtauksia jota on seurannut armoton hikoilukohtaus. Sinun mukaan mulla olis alkanut vaihdevuodet siis jo lapsena.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä