The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Harhaluuloisuudessa eläminen on melkoinen vaiva joka kannattaa hoidattaa mahd.nopeasti ennenkuin on enemmän vaaraksi itselleen ja ympäristölleen.
Asiankannattaja ei ole moderaattori.
Oletko varma? Kummasti ne kuukkelit aina huutelee hänet apuun ja sit mun tekstit katoaa. Vain minä tiedän, mitä on kadonnut;).
Syö sä vaan vaikka Pepsodenttia mun puolesta:LOL:
 
Huomenta!

Massu pullollaan. Hyvin pullollaan. Vähän vielä polskimaan ja sit kotimatkalle. Kivanoloinen ajokeli vaihteeksi. Taidan painua pikkuteitä ettei rapa roisku.
Huomenta

Täällä niin liukasta ettei tuonne viiti paljon lähtee juhlatamineissa luistelemaan, muutenki olo vähemmän juhlatuulella ja sen lisäks taitaa taas flunssa olla tulossa...ai niiiin ja menkat alkamassa. Et vaihtais osia?:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huomenta :)
Nälkä ! Riisipuuro oottaa kattilassa :p
Kahvia :coffee: sekoitus Pelican Rougea ja Mundoa. Toi Mundo on liian vaalea ja mieto.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Oletko varma? Kummasti ne kuukkelit aina huutelee hänet apuun ja sit mun tekstit katoaa. Vain minä tiedän, mitä on kadonnut;).
Syö sä vaan vaikka Pepsodenttia mun puolesta:LOL:
Kuukkeli on pieni lintu. Tuskin on missään keskustelupalstoilla viihtymässä.

Asiattomista teksteistä raportoidaan ja - nyt ole tarkkana!- Kaksplussan omat moderaattorit, joihin e i nimimerkki Asiankannattaja kuulu, tekevät omat päätöksensä.

Pepsodentti on yksi tuote, jolla hoitaa ja huolehtia hampaiden hoidosta. Syödä sitä ei pidä. Toki itse voit niin tehdä, se on sinun valintasi.

Oikeasti - keskity oman elämäsi ja ennen kaikkea henkisen tasapainosi hoitamiseen.
 
Huomenta

Täällä niin liukasta ettei tuonne viiti paljon lähtee juhlatamineissa luistelemaan, muutenki olo vähemmän juhlatuulella ja sen lisäks taitaa taas flunssa olla tulossa...ai niiiin ja menkat alkamassa. Et vaihtais osia?:unsure:

Mulla alkoi menkat jo eilen. Ihan sen kunniaksi kun kylpylään saavuin.

Mut mitkä pippalot? Mä olen valmis juhliin aina jos tarjolla on herkkuja:p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Kuukkeli on pieni lintu. Tuskin on missään keskustelupalstoilla viihtymässä.

Asiattomista teksteistä raportoidaan ja - nyt ole tarkkana!- Kaksplussan omat moderaattorit, joihin e i nimimerkki Asiankannattaja kuulu, tekevät omat päätöksensä.

Pepsodentti on yksi tuote, jolla hoitaa ja huolehtia hampaiden hoidosta. Syödä sitä ei pidä. Toki itse voit niin tehdä, se on sinun valintasi.

Oikeasti - keskity oman elämäsi ja ennen kaikkea henkisen tasapainosi hoitamiseen.
Kuopiossa asui pitkään nainen joka voiteli itsensä pepsodentilla joka päivä..myös hiukset, kasvot, kädet ym. paikat. Häntä kutsuttiin yleisesti pepsodentnaiseksi ja tais hällä joku muukin nimi olla...oli pelottava, saattoi tulla päälle, jos huomas että häntä tuijotettiin.

Mahtaakohan enää olla elossa? Joskus vuosia sitte viimeks näin sen ja sillon sillä oli enää jokunen alue pepsodentissa, mutta oli vetänyt mustaa teippiä mm. päänsä ympärilleo_O
 
Mulla alkoi menkat jo eilen. Ihan sen kunniaksi kun kylpylään saavuin.

Mut mitkä pippalot? Mä olen valmis juhliin aina jos tarjolla on herkkuja:p
Joulujuhlat ihan paikallisella opistolla vaan ois ollu:) Emmä jaksa lähtee, koskee mahaan ja itkeny koko aamun muutenki...taitaa hormoonit vähän heitellä tai jotain jekkuilla.:oops::notworthy:

Osanotto menkoista, mulla kanssa tuntuu että ihan millon vaan alkavat ja johan noi muut olotilat siitä jo vihjaili tässä runsaan viikon ajan..:oops::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kuopiossa asui pitkään nainen joka voiteli itsensä pepsodentilla joka päivä..myös hiukset, kasvot, kädet ym. paikat. Häntä kutsuttiin yleisesti pepsodentnaiseksi ja tais hällä joku muukin nimi olla...oli pelottava, saattoi tulla päälle, jos huomas että häntä tuijotettiin.

Mahtaakohan enää olla elossa? Joskus vuosia sitte viimeks näin sen ja sillon sillä oli enää jokunen alue pepsodentissa, mutta oli vetänyt mustaa teippiä mm. päänsä ympärilleo_O
Jotenkin surullista moinen. Että on ollut avun ja hoidon tarpeessa mutta ilmeisesti hänellä ei ole ollut välittäviä omaisia/muita ihmisiä huolehtimassa avun saamisesta...

Omasta terveydestä on pidettävä huoli. Mielenterveydestään myös. Liian usein vain nykyään mm.mielenterveyspotilaat jätetään asianmukaisen ja pitkäkestoisen hoidon ulkopuolelle. Yhdessä yössä ja rauhoittavilla ei parannuta.

Toivottavasti tämä ko.nainen on saanut omat asiansa kuntoon tavalla tai toisella.
 
Jotenkin surullista moinen. Että on ollut avun ja hoidon tarpeessa mutta ilmeisesti hänellä ei ole ollut välittäviä omaisia/muita ihmisiä huolehtimassa avun saamisesta...

Omasta terveydestä on pidettävä huoli. Mielenterveydestään myös. Liian usein vain nykyään mm.mielenterveyspotilaat jätetään asianmukaisen ja pitkäkestoisen hoidon ulkopuolelle. Yhdessä yössä ja rauhoittavilla ei parannuta.

Toivottavasti tämä ko.nainen on saanut omat asiansa kuntoon tavalla tai toisella.
Tuo tapaus on todella surullinen, enkä tiedä hänen omaisistaan tai siitä miten häntä hoidettiin valtion taholta tai hoidettiinko lainkaan...ei häntä kukaan onneks kiusannut koskaan, ihmiset koittivat jopa auttaakin välillä...tosin sekin oli hankalaa, koska hän todellakin saattoi tulla päälle jos koki että hänen ulkonäköään tuijotettiin tai naurettiin.
 
vierailija
Katsoin sen: lääkäri ei ymmärtänyt, et munkkirasvassa voi olla maissiöljy (koisamyrkkyä) ja glyfosaattisoijaa, lääkeäämiä eläinrasvassa yms > tietysti munuaisvaivainen "pääsi" elinsiirtoon, leikkaus > elinikäinen lääkitys hylinnänestolääkkeitä, takrolimuusia ja solusalpaajia. Kun ei ymmärtänyt, että olisi voinut hoitaa luomutuotteilla sitä munuaisvaivaa:eek:
Karppaaja, joka söi etupäässä prosessoituja lihatuotteita ja leikkeleitä, pääsi eroon suolivaivoistaan avanteen kautta - tiedetää'n, mutta jos olisi ollut omatekoista, ilman luomusallittuja myrkkyjä ne kaikki, tuskin olisi sellaista tarvinnut koskaan. Hedelmät olivat sentään luomua niiden leikkausten jäljiltä:LOL:.
Sit oli se yks paleotyyppi... Mikä kumma siinä on, et ei ymmärrä siirtyä luonnonmukaisiin tuotteisiin - ilman luomuliemijauheita, karrageenia ja askorbiinihappoa? Olisiko vaivaa ollenkaan, jos niitä olisi saatavilla, mutta kun esimerkiksi luomumaitoonkin on alettu lisäämään d-vitamiinia, varmasti siitä sairastuu monikin. Ei se maissiöljyyn ympätty vitamiinivalmiste voi olla kenellekään hyväksi. Mutta tuo nyt on vaan sellainen asia, mille ei kukaan mitään voi:mad: 20 vuotta olen nähnyt, että "ei ole tarkoituskaan, että näistä taudeista parannuttaisiin", sanoi ne suolettomat, joilta kuulin, et varokaa maltoa! Maltodekstriinihan on kans maissista, kun se on niin halpaa ainesta, täyteaineena myös monissa lääkkeissä:sick:
Kuka tuon vinkin oli laittanut, tänne?
 
AK vois lopettaa räksytyksen: käytäntöhän on siinä, että jos sulla on vaikkapa diabetes, otetaan kaikki hampaat pois siinä vaiheessa, kun tulehdukset haittaa jatkohoitoa. Toki haimatulehdus voi tappaa nopeammin, kuin se diabetes, mutta siitä et kai piittaa? Olisko mahdollista, et sun naltrexonilääkitys edesauttaa kaikkia kipuja? Kaikilla lääkkeillä on olemassa yhteisvaikutus, vaikkei niitä ennestään tunnettaisikaan. Tuskinpa sun tohtori niitä täältä lukee:D
Ööh... mulla ei ole diabetesta. Ei myöskään verenpaineongelmia, ylipaino-ongelmia, haimatulehdusta, korkeita kolesteroleita, takroolimyysiopuutetta, luomukurkuman liikasaantia eikä foliohattua.
Täs ny just vaivas vaan yks hammas ja se ongelma on nyt ihan ammattilaisen toimesta poissa juuriaan myöten.

Ja kun tuli kerrottua lääkärille kuinka paljon ja kuinka pitkään on tullut juotua niin lääkäri alkoi epäilemään, että onkohan labrassa koneet kunnossa kun maksa- arvoissa ei ole mitään vikaa.

Joten voisit käyttää aikasi johonkin muuhun kuin keksimällä minulle kuvittelemiasi tauteja ja niihin kuvittelemiasi hoitoja.

Ai niin. Jos mä olisin moderaattori niin täällä ei vierailijat kirjoittais mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä