The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan rauhassa. Minä iloitsen normaaleista vuodenajoista.
Ei nää vuodenajat enää ole normaaleja olleet pitkiin aikoihin, talvi tulee nykyään myöhemmin kuin ennen ja kestää liian lyhyen ajan, jättäen jälkeensä epävakaan kevään, kesän ja pitkittyneen syksyn.

Tekisi mieli jo tuoda kevättä sisälle eli tulppaaneja. Mutta kun tuo yksi amaryllis vasta tekee kukkaa. Ja muutenkin, liian aikaista keväälle. Tänään löysin laatikoista Pääsiäiskoristeet, kohta niitä tarvitaan.
Kukat on kanssa ihania:love:, harmi vaan että toi mun kissa ei anna niitten olla rauhassa joten eipä niitä paljon viiti ostella.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ei nää vuodenajat enää ole normaaleja olleet pitkiin aikoihin, talvi tulee nykyään myöhemmin kuin ennen ja kestää liian lyhyen ajan, jättäen jälkeensä epävakaan kevään, kesän ja pitkittyneen syksyn.


Kukat on kanssa ihania:love:, harmi vaan että toi mun kissa ei anna niitten olla rauhassa joten eipä niitä paljon viiti ostella.
Kissathan inhoaa sitruksen tuoksua sekä persiljaa. Kokeile niitä maljakon vieressä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei nää vuodenajat enää ole normaaleja olleet pitkiin aikoihin, talvi tulee nykyään myöhemmin kuin ennen ja kestää liian lyhyen ajan, jättäen jälkeensä epävakaan kevään, kesän ja pitkittyneen syksyn.


Kukat on kanssa ihania:love:, harmi vaan että toi mun kissa ei anna niitten olla rauhassa joten eipä niitä paljon viiti ostella.
Ei ole ei. Mutta harvoja tuntuu haittaavan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä