The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Niin, se vaan on niin, et Kivikylä osti ne luomulihapullat. Miksiköhän? Ei niitä kauppias enää voi tilata. Suomalaisille myydään kaikki sellainen, mikä ei muualla maailmassa mene mitenkään kaupaksi - kai sen oot nähnyt ihan itse? Kokkikartanollakin on aika hyvät, mut muita en ottaisi edes ilmaiseksi. On siinä pieni ero tietysti.:whistle:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005515555.html

Oikeesti se oli vain arvaus, et tuonne menis, kun ei hinnalla ole mitään väliä ja syödä täytyy heidänkin(y)
 
vierailija
Kun en viitsi niin usein enää lähteä täältä metsän keskeltä kuntosalille, pidän hartiat kunnossa harjanvarrella eli vedän keppijumpan lähes joka aamu
Tekase luistelukenttä, jos vesi ei maksa mitään, Tulee mukavasti liikuntaa samalla, vaikkei itse edes luistelisi. Eikös sulla ollut niitä pikkuisiakin useampi? Pyöreä kenttä pellolle, ihana:love:
Mikähän tuolle lapselle on tullut?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005608518.html
 
vierailija
Kyllä jossain on vikaa jos Fantzun rahat ei riitä.Eikö sulla ole säästöjä vai ootko ulosotossa vai missä vika? Kyllä pienestäkin palkasta elää jos vaan osaa priorisoida asiansa.
 
Fantzu
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hah olin sängyllä paljaat varpaat esillä ja Hertta siinä jalkopäässä pyöri,niin neiti kurottui näpäyttämään käpälällä ukkovarvasta 2 kertaa :D:D
Ei kovin kovasti,ei sattunut ees.
 
vierailija
Oletko ulosotossa vai elätkö vain liian leveästi kun ei rahat riitä? Miten asut muuta pienempään ja edullisempaan asuntoon jos olet vuokralla.Älä käy niin usein baarissa siellä juomat maksaa paljon osta mielummin muutama juoma kotiin.Tupakoitko? Vähennä tai mielummin lopeta ja laita ne rahat purkkiin,käy kerran viikossa kaupassa ja tee lista valmiiksi äläkä osta ylimääräisiä.Osta pakottavat vaatteet ja kengät alesta tai kirpputorilta jos tarvitsee jotain.
 
vierailija
Liikuntaan ei tarvitse kallista kuntosalia vaan lenkkeilyä metsässä erilaisessa maastossa,on tehokasta.Keppijumppaa ja pyöräilyä.Monessa puistossa on erilaisia laitteita joita voi käydä koittamassa ja on ihan ilmaisia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä