The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Entäs tinku caprit, jotain ohutta farkkua tai muuta..ei ois lämpimällä liian kuumat mut sit viileemmällä ois jotain lämmikettä?
ei oo ku yhet farkkucaprit mutta en taida niitä laittaa,niissä on sauma sellases kohtaa et vääristää jalkoja ei hyväl taval,en tajua miksi oon sellaset ees joskus ostanu.käytän niitä vaan joskus jossain pihalla.ja muut caprit on sellasii rentoja et ei ne sovi tollasel reissul ja sit panikoin ku muut vetelee jossain mekoissa niin näpsänä ja ite ahdistun jos olen jossain liian rennois tai sit sellasis et mietin kokoajan miltä näytän. Ehkä laitan ohuet pitkät farkut...tuskin niillä niin kuuma tulee päivälläkään vaikka onhan se ehkä hassua kulkee pitkis housuis...
 
ei oo ku yhet farkkucaprit mutta en taida niitä laittaa,niissä on sauma sellases kohtaa et vääristää jalkoja ei hyväl taval,en tajua miksi oon sellaset ees joskus ostanu.käytän niitä vaan joskus jossain pihalla.ja muut caprit on sellasii rentoja et ei ne sovi tollasel reissul ja sit panikoin ku muut vetelee jossain mekoissa niin näpsänä ja ite ahdistun jos olen jossain liian rennois tai sit sellasis et mietin kokoajan miltä näytän. Ehkä laitan ohuet pitkät farkut...tuskin niillä niin kuuma tulee päivälläkään vaikka onhan se ehkä hassua kulkee pitkis housuis...
laita microshortsit
 
minä,
Kiitti kaikille vinkeistä :kiss:
Red Rock West MTV3 To 27.06.2013 klo 23.05
Jännityselokuva työttömästä nuoresta miehestä, joka hätäpäissään aikoo ryhtyä palkkamurhaajaksi ja ajelehtii tällöin kostonhimoisten juonittelujen ja kylmäveristen tappajien verkkoon. Ohjaaja: John Dahl, USA, 1992. (94') Pääosissa: Nicolas Cage, Dennis Hopper, Lara Flynn Boyle, Timothy Carhart, Dan Shor, J.T. Walsh, Craig Reay.
Silmänruokaa toi Cage :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kyllä monet menee farkuissa kesälläkin :)
ehkä mä päädyn noihin vaaleisiin farkkuihin,ovat kuitenkin istuvat ja sitä tiukkis mallia,pillit. ja vielä ohkaset et jos päiväl vähän lämmin niin illala sopivat koska tälö hetkel se lupaa illaks/yöks vilposempaa ja jotain vesikuuroja.kukaan jaksa kuunnella jos vingun koko illan et on kylmä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä