The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28662832:
Täällä sato koko eilinen päivä ja oli tuo ukkonenkin päivällä ihan tuos vieres koluuttamassa,mutta eipähän tullu sitä paljon varooteltua myräkkää :mad:
Mut olihan se hienon näköstä,kun sähköt meni ja taivas välkky koko ajan :D
Täällä oli kunnon ukkonen eilen, aika kovasti tuuli sen aikana.
 
Sangria
kokeile jollain sävyteshampoolla tms?
tai sitten kevytväri joka kanssa lähtee pesuissa pois mutta kestää kuitenkin vähän kauemmin kuin sävyte mutta ei ole kestoväri

mä laitoin viimeksi kevytvärillä
Sitä kans aatellu mut luulen et tää vaalea hius imis kaikki värit niin tiukkaan ettei lähtis kevytväri pois. En sit tiedä, kauheest tekis mieli kokeilla kyl :)
 
Sitä kans aatellu mut luulen et tää vaalea hius imis kaikki värit niin tiukkaan ettei lähtis kevytväri pois. En sit tiedä, kauheest tekis mieli kokeilla kyl :)
joo, voi olla että nuokin jotain väriä hiuksiin jättävät
mulla kun oma keskiruskea ja siihen tumma mahonki niin oli hyvä :)

enkä ole vuosiin värjännyt ja silloin kun värjäsin, käytin myös tuota kevytväriä ja punertavaa :)
 
Päevää ketjuun:wave:

mää en ala,mun tilaus ei tullu tänääkää:kieh: mää lähe huomenna minnekkää*heittää kiukuttelee lattialle*

nyt pitäs laittaa jotain jytää soimaan ja ruveta siivoo ja pyykkää ja muuta pientä kun huomenna ei todellaakaan ole kiinnostusta kun muutenkin siinä sitä pikku kiirusta aamusella ja aion kuitenkin nukkua piiitkään:) Mitähän musisointia sieltä tuubista laittas...
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
huomenta :flower:

meiilä raitistu kelit jo siinä määrin että jos menee uimarannalle niin on syytä varata lujasti sääskiöljyä eikä aurinkorasvalle ole mitään käyttöä
Täällä paisto aurinko somasti, mutta tuuli jonkin verran. Pp.kin kasto talviturkkinsa :) Toivottavasti huomennakin on nätti keli niin vois mennä paremmalla ajalla. Mää tulin käväseen syömässä tässä palstan äärellä ja suunnistan sitten taas töihommiin. Onpa kiva kun on mp.n loma niin mäkin pääsen töitä tekemään, dollarin kuvat silmissä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kertokaa nyt tyhmälleki et mistä tollane LOMPSIS sanonta on tullu? sitä viljellään joka paikassa nykysin,karmee sanonta.

Ai niin ja suurin osa siivoustakin tehty,illal toinen koneellinen pyykkii vielä ja sitten saa olla tältä viikonlopulta nuo hommat. Tästä pian hilpasen pyöräilee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä