The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Nyt on puhdas koti :) Seuraavaks alan tekemään ruokaa, lohisuikaleita herkkisieniä ja vihanneksia kevätsipulituorejuustokastikkeessa sekä perunoita :p

Tulisko joku tiskaamaan? :D
 
Me syötiin kiinalaismaustettua kanaa+riisiä+tosivö valkosipulista kastiketta.
Väännetään syksystä kättä miehen kanssa, se ei halua kotiin jäädä muttei myöskään halua laittaa 2 1/2vtä päiväkotiin ennen 3v synttäreitä.
 
kahvikirahvi
Me syötiin kiinalaismaustettua kanaa+riisiä+tosivö valkosipulista kastiketta.
Väännetään syksystä kättä miehen kanssa, se ei halua kotiin jäädä muttei myöskään halua laittaa 2 1/2vtä päiväkotiin ennen 3v synttäreitä.
Meillä on nyt järjestely että mies on päivätöissä ja mä iltatöissä, ettei tarvii laittaa 1,5v.tä päiväkotiin. Mies olis niin mielellään päivät kotona pikkupuolikkaan kanssa, mutta sillä on niin paljon parempi palkka ettei siinä olis oikein mitään järkeä :| Mä taas haluaisin lähteä opiskelemaan.
 
kahvikirahvi
kaikkiinko toi Metiksen siivouspöpö on nyt tarttunut?
Meillä ei oo varmaan kahteen kuukauteen pesty lattioita, ja pikkupuolikas on vielä kovin ahkerassa iässä heittelemään maitoja ja vesiä lattialle :D Niin nyt oli pakko, vaikkei huvittanutkaan. Ja tiskaus on yleensä miehen heiniä, mutta jostain syystä se ei 12h työpäivän jälkeen jaksa tehdä kotitöitä, laiska pirulainen :kieh:
 
Meillä on nyt järjestely että mies on päivätöissä ja mä iltatöissä, ettei tarvii laittaa 1,5v.tä päiväkotiin. Mies olis niin mielellään päivät kotona pikkupuolikkaan kanssa, mutta sillä on niin paljon parempi palkka ettei siinä olis oikein mitään järkeä :| Mä taas haluaisin lähteä opiskelemaan.
Itse mietin että voisiko se viimeinen puoli vuotta olla jotenkin ratkaisevampi.. Oon kuitemkin kuusi vuotta ollut kotona ja kouluun pitäisi mennä. Ilman koulusta tuskin saan samaa määrää palkkaa kuin mies jotta sen kannattaisi jäädä kotiin.
 
kahvikirahvi
Itse mietin että voisiko se viimeinen puoli vuotta olla jotenkin ratkaisevampi.. Oon kuitemkin kuusi vuotta ollut kotona ja kouluun pitäisi mennä. Ilman koulusta tuskin saan samaa määrää palkkaa kuin mies jotta sen kannattaisi jäädä kotiin.
Mulla sama homma. Mä saan kht.n ja kuntalisän, ja palkkaa saman verran, ja se ei oo yhteensä edes puolta siitä mitä mies tienaa. Mut mun mielestä on jo niin reipas poika että varmasti pärjäis hyvin päiväkodissa, mutta mietin sitä sitten kun noi opiskelukuviot tuntuu vähän ajankohtasemmalta :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä