The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27896823:
Se on se natural visa, mä olen ekologinen ihminen :D Saat beibe höylätä ihan mielesi mukaan :heart:
Jes! *voitontanssihymiö*

Entäs luontaisedut? Vaikka onhan toi rajaton höyläyskin ihan jees.. :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27896891:
Mä opin pitämään saappaita mutta vaan pitkien neulepaitojen kanssa. Ja näytti kivalle. Katotaan niitä kolttuja vaikka ens vuonna, ei herranjestas nyt kaikkea vissiin tartte kerralla :D
Mää ostin toissakesänä ekan hameen ala-asteen jälkeen :D Mutta oon käyttäny semmosia mitkä sopii tennareitten kanssa, ettei nyt liian naiselliseksi sovi alkaa vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Jes! *voitontanssihymiö*

Entäs luontaisedut? Vaikka onhan toi rajaton höyläyskin ihan jees.. :D
Saat nauttia päivät pitkät mun säkenöivästä persoonastani. Tarjolla italialaisella luontella varustettu savolainen. Rakastaa siivousta, kliininen puhtaus on mun juttu. Omituinen/kummallinen/musta huumorintaju. AAAH, ja tärkein, ikuinen pessimisti, jos pupu luulet että sulla menee huonosti niin ei hätää, keksin ihan varmasti jotain vielä masentavampaa :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27896912:
Saat nauttia päivät pitkät mun säkenöivästä persoonastani. Tarjolla italialaisella luontella varustettu savolainen. Rakastaa siivousta, kliininen puhtaus on mun juttu. Omituinen/kummallinen/musta huumorintaju. AAAH, ja tärkein, ikuinen pessimisti, jos pupu luulet että sulla menee huonosti niin ei hätää, keksin ihan varmasti jotain vielä masentavampaa :D
Muutatko meille nyt vai heti? Täällä kyllä piisaa siivottavaa. Ja jos joku pystyy osottamaan että menee kurjemmin kun mulla, niin se on hyvä ettei mun tarvii tuntee itteeeni niin surkeeks aina :D

Huumorintajutesti kyllä täytyy tehdä. Ootappa hetki.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä