The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
[QUOTE="vieras";27897378]Paremmin se uni tulee jos on valmiiksi kassit tyhjänä niin ei tule minuutissa.[/QUOTE]

Jos on kassit tyhjät niin täytyy tyytyä nuijanukutukseen.....
 
"vieras"
Kalsarit jalassa ulos viideksi minuutiksi niin kyllä tulee uni.

Kannattaa alkaa yötöihin jos se sopii.

Pleikkaria, suomi24:sta vai palstaa. Entten, tentten miten se menikään.
 
kahvikirahvi
Mina en jostain syysta nukkunut viime yona lainkaan... :| Ja ihan isseksein olin. No, voi olla, etta tana yona tulee vahan untakin silmaan, lueskelin vahan tenttikirjaa ja nyt annan aivon asettua. ;) Heratys tuossa vahan ennen seitsemaa, onhan tassa viela aikaa.
Mä saan onneks nukkua vähintään yhdeksään asti, yleensä puoli kymmeneen kun mennään pikkupuolikkaan rytmin mukaan. Mutta illalla pyörii kaikenlaisia juttuja aina mielessä mitkä pitää hereillä. Nyt alkaa vähän tuntumaan jo väsyneeltä että ehkä sitä kohta sais mentyä sänkyynkin.
 
Mä saan onneks nukkua vähintään yhdeksään asti, yleensä puoli kymmeneen kun mennään pikkupuolikkaan rytmin mukaan. Mutta illalla pyörii kaikenlaisia juttuja aina mielessä mitkä pitää hereillä. Nyt alkaa vähän tuntumaan jo väsyneeltä että ehkä sitä kohta sais mentyä sänkyynkin.
Minakin odottelen sita optimaalista hetkea laittaa paa tyynyyn ja simahtaa... Ja kun olen aamulla saanut muksut kouluun, voin ottaakin nokoset. :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä