The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sun täytyy mennä puutarhaliikkeeseen ja kysyä teidän vyöhykkeelle sopia kasveja huomioiden tuo paahde. Aivan varmasti jotain kivaa löytyy. Mites ois orvokit, samettikukat, bellikset yms?

Lisäksi tein muksulle kesämajan säilytysarkun päälle. Vuodekatos kattoon kiinni, päällystetty patja ja muhkeita tyynyjä. Kesämaja on valmis. Ihan turvallista, kun lasit pysyvät kiinni ja muksu saa olla partsilla vain meidän läsnäollessa. Aurinko ei pääse paahtamaan, säleverhot laseissa suojaavat.
Hieno ideatuo kesämaja! Vähänkö siellä on kiva syödä jotain eväitä!
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
No nyt arska tuli esiin...pitäs pukee ja olla "valmiudessa" kun saan tänää :D ....yhden jutun ja soitto voi tulla millon vaan ja sit pitäs olla tyyliin heti valmis. Vois tietty tän kuontalonkin pistää ihmisen näköseks jos se vain suinkin on mahdollista.
Tääl on ainaki hirveen kylmä tuuli ku kävin tota arskaa ihmettelemässä. Hui hiisi. Eile oli niiiin nätti ilma, mihi se hävis?
 
...huomenia mussukaiset :) :kiss:...

Kyllä se sade vaan taitaa olla meikäläisen unikaveri ja hyvä sellainen - tulipas taas nukuttua auvoisen onnellisena ja hyvin. Ja onhan se ropina ihanaa, tasaisen rauhoittavaa...

Sisäpuuhastelua tovin aikaa ennen kuin karkaan kaupungin huumaan - taidan ottaa tuon yhden räpsyripsisen kaverin mukaan seurakseni, jos me saatais viisaissa päissämme jotain järkevääkin hankituksi :D...

Ja ulos pitää kans päästä pomppimaan. Vesilätäköitä ei taida tällasella hissunkissun tihkumalla tullakaan, pöh, mutta fillarin selkään on hypättävä jossain välissä...:)

Mutta - otetaan rennosti, asiat hoituvat yksi kerrallaan ja välistä on hyvä pysähtyäkin ihan "vaan" ihmettelemään :)

Sade - By Your Side
https://youtu.be/C8QJmI_V3j4
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Meijänki pitäs sunnistaa kauppaan tänää, jotta sais jotain sapuskaaki tälle päivälle. Sit ehkä pitäis viedä noita tölkkejä pois, ku niitä on jostain kummasta taas kertyny kaapit täyteen. Mut mikään ei oo niin ärsyttävää ku niiden palauttaminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30807273:
Meijänki pitäs sunnistaa kauppaan tänää, jotta sais jotain sapuskaaki tälle päivälle. Sit ehkä pitäis viedä noita tölkkejä pois, ku niitä on jostain kummasta taas kertyny kaapit täyteen. Mut mikään ei oo niin ärsyttävää ku niiden palauttaminen.
Mä ulkoistin tyhjät pullot eilen miehen autoon. Kerätään tyhjät vichy-pullot yms kasseihin partsin nurkkaan. Nyt kun kesä alkaa, niin niitä saa olla vain pieni kassillinen. Se mahtuu piiloon avautuvan oven ja seinän väliin. Silloin kun olin yksin ja oli oma auto, niin satunnaiset tyhjät pullot vein aina auton perään laatikkoon ja sitä kautta kierrätykseen. Kyllä nykyään kämpissä pitäisi olla pieni komero kaikkea kierrätys/keräyskamoja varten.
 
Tässä on aikaa laiskotella vielä, lounaan jälkeen kauppoihin.
Jeps, se on parempi syödä massunsa tyytyväiseksi, sitten jaksaa kaupassakin olla ja pähkäillä :).

Yritän tässä salakavalana riipiä näitä serpentiinihörselöitä vähemmäksi :D...ja mä luulen että tämän päivän aikana sattuu kans ihan kummallisia ja yllättäviä poksahduksiakin :D

Kesäkukkien hankintamietteet oon sujuvasti laittanut takaviistoon...täytynee miettiä laittaako mitään vai tyytyykö siihen pitä pihamaa tarjoaa ja näihin talon kahteen alati kukkivaan kukkaan :rolleyes: :D
 
Tulipa tuossa mieleeni (ei siihen imuriin), että miten jotkut eivät pese kieltään. Kuvottavia sellaiset kun suuontelon bakteerimassasta 80 % sijaitsee kielessä.
Meilläpä pestään :)!

Mutta totta, moni ei taida tuota edes tietääkään eikä hoksata. Meillä on jokaisen ipanan hammashoitolakeikalla otettu puheeksi vielä muistutuksena, että miten niitä hampaita oikeesti hoidetaan ja että se kielikin on syytä puhdistaa :).
 
Mä ulkoistin tyhjät pullot eilen miehen autoon. Kerätään tyhjät vichy-pullot yms kasseihin partsin nurkkaan. Nyt kun kesä alkaa, niin niitä saa olla vain pieni kassillinen. Se mahtuu piiloon avautuvan oven ja seinän väliin. Silloin kun olin yksin ja oli oma auto, niin satunnaiset tyhjät pullot vein aina auton perään laatikkoon ja sitä kautta kierrätykseen. Kyllä nykyään kämpissä pitäisi olla pieni komero kaikkea kierrätys/keräyskamoja varten.
Pitäs oppia siihen, että veis niitä useemmin, eikä sitte silloin vaan, kun niitä ei mahu enää mihinkään. Mulla ei oo parveketta mihin niitä kasaisin, nii sullon niitä noihin kaappeihin sitte.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30807297:
Pitäs oppia siihen, että veis niitä useemmin, eikä sitte silloin vaan, kun niitä ei mahu enää mihinkään. Mulla ei oo parveketta mihin niitä kasaisin, nii sullon niitä noihin kaappeihin sitte.
Laita uloslähtevä tavara välioven eteen. Pakko ottaa mukaan uloslähtiessä :saint:
 
Pyykkikori on tyhjä, jääkaappi täysi, lattia roskaton...mitä ihmettä mä nyt loppupäivän teen???
Tyhjennät kaikki kaapit, sorttaat ja lajittelet tavarat, peset kaapit, täytät uudestaan? Huollat kaikki vettä käyttävät kodinkoneet? Keität aterimet pulverivedessä kiiltäviksi? Tyhjennät kuivauskaapin, irroitat ritilät ja peset ne?

Lisää ideoita?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä